Kiehl's Midnight Recovery Concentrate / Gece Bakım İksiri

herkeze merhabaa! Bugün sizlerle uzun bir süredir kullandığım ve dibini görmüş olduğum Kiehl'sMidnight Recovery Concentrate / gece serumu hakkında ki yorumlarımı paylaşacağım..
Öncelikle her zaman dediğim gibi cilt bakımı hayli hassas bir konu.. Bu nedenle aldığım ya da hediye edilen bir ürünü renkli kozmetik gibi sıcağı sıcağına paylaşmayı çok doğru bulmuyorum.. Bir süre kullanıyorum hatta dibini görene kadar kullanıyorum ondan sonra fikirlerimi sizlere aktarmaya çalışıyorum..
Bugünde dibini gördüğüm bu gece iksirini paylaşma zamanım geldi diye düşündüm..

''Yenileyici bitkisel yağların, dengeleyici ve antioksidan etkileri ile bilinen esansiyal yağların bir karışımı olan bu ürün, cildin doğal gece etkinliği ile birlikte çalışarak cildin sabaha kadar önemli oranda yenilenmesine yardımcı olur.''

Paylaş
, , , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.