Kışın Güneş Kremi Kullanmak

kisin-gunes-kremlerini-kullanmak

Kışın Güneş Kremi Kullanılır mı ?
Kışın Güneş Kremi Kullanmak




Yaşlanma karşıtı kremlerle ileri yaşlarda boğuşmak yerine, takıntılı halde olmadan dışarıda geçirdiğim zamanlarda güneş kremini kullanmayı ihmal etmemeye çalışıyorum. Güneş kremi = Yaz eşitliği, doğrusu benim için geçerli değil. Kış zamanı da güneş kremi kullanmaya özen gösteriyorum. Bu konuda dermatologum da benimle aynı fikirde. Uzun süre güneş altında geçirmek zorunda kaldığım zamanlar için, cildimin (benim pek de hoşuma gitmeyen o kızarma yolu ile) "beni koru" sinyaline istinaden, sahip olduğum güneş kremleri arasından bir tanesini gözüme kestirip uyguluyorum. Güneş kremleri, her ne kadar uzaktan aynı görünse de özellikleri bakımından birbirinden epey farklı.


kisin-gunes-kremlerini-kullanmak


Kimisi daha iyi kalkan olabilecek nitelikte, kimisi yağsız formülü ile revaçta. Hafif renk verenleri ise favorim, zira cildimde oluşan kızarıklarda, fondöten kullanmayı alışkanlık hale getirmediğim cildim için kurtarıcı olabiliyor. Online alışveirşlerde çoğu zaman sample boy olarak gelen bu tarz küçük boylu olanları ise, çantada ve cepte taşıma anlamında büyük kolaylık sağlıyor. İlerleyen günlerde, güneş kremlerini tek tek mercek altına alıp, iyi ve kötü yönlerini detaylıca anlatacağım. Dilerseniz yaza hazırlık mahiyetinde değerlendirebilir, dilerseniz de tıpkı benim gibi kış zamanı da güneşi kremini eksik etmeyenler derneğinin bir üyesi olarak gelecek yazılarımı takip edebilirsiniz.


Dipnot Soru : Güneş Kremi Sürersem D Vitamin Almamı Kesmiş mi Olurum ?

Dipnot Cevap : Tabii ki hayır. D vitamini güneş kremi kullandığınız için alamazsınız diye bir şey yoktur. D Vitamini, 15 dakika dışarıda durduğunuz zaman dahi, sıkı sıkıya giyindiğiniz halde bile, açıkta kalan ellerinizden, boynunuzdan vücudunza alınır ki bu da kafi bir süredir. Güneşin altında 10 saat kalınca 100 günlük D vitaminini depo etmezsiniz. Ayrıca, şehir efsanelerinden sıyrılmanız için güneş kremleri işe yaramaz ama cildinizi korumanız açısından ihmal etmemeniz, kazanabileceğiniz iyi bir alışkanlık.



Paylaş
, , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.