Küçük Watsons Alışverişi & Etkili Ürünler

watsons-kozmetik-alisverisim

Watsons Kozmetik Alışverişim



Küçük ama etkili bir alışveriş gerçekleştirdiğim Watsons 'tan bu sefer, hem son derece uygun fiyatlı hem de fiyatına nazaran oldukça başarılı 3 kozmetik ürünü edindim.


EcoTools Airbrush Concealer Fırçası : Bu kapatıcı fırça, ne zamandır isteyip de almaya fırsat bulamadığım fırçalardan birisiydi. Göz altı kapatıcılarının (concealer) sanki yokmuşçasına nüfuz etmesine olanak sağlayan bir rolü olsa da, fena olmayan bir far karıştırma (blending) vazifesi de görüyor. Daha detaylı yazısını yakında yazacağım ancak diyebilirim ki bu fiyata verdiği performans gayet iyi. Alınası / önerilesi kıvamda.


Alix Avien Kaş Kalemi : Uygun bir kaş kalemi ararken, bu sefer işini iyi bilen bir Watsons görevlisi tarafından önerildiği ve hoşuma gittiği için edindim. Esasen Rimmel London ve Essence kaş kalemleri arasında idim ancak Alix Avien kaş kaleminin pudralı yapısı oldukça hoşuma gitti.


Pure Beauty Pomegranate Antioxidant Eye Mask : Kore markası Pure Beauty markasını fena bulmuyorum. Şu ana kadar edinip de memnun kalmadığım ürünü olmadığı gibi göz jelinin ayrı müptelasıyım. Bu sefer de, yine nar özlü serisinden göz maskesi edindim. Bu hafta sonu denemek üzere maske rafıma yerleştirdim bile!




Fiyatlarını net hatırlamamakla beraber, hafızamın beni yönelttiği ölçüde fiyat etiketleri aşağı yukarı şu şekildeydi:

EcoTools Airbrush Concealer Fırça fiyatı 10 TL
Alix Avien Kaş Kalemi fiyatı 14 TL
Pure Beauty Pomegranate Antioxidant Göz Maskesi fiyatı (tanesi) 4 TL



Paylaş
, , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.