Mac - Coquette Far.

 (Far yorumu için direk ilk fotoğrafın altından okumaya başlayabilirsiniz.)

Merhaba.

Makyaja heves saldığımdan beri kaş doldurmak, kaş farı kullanmak benim için resmen bir tutku oldu, öyle ki bir fondötenim olsun bir de kaş farım bana yeter, bu ürünleri kullanınca kendimi ''tam'' hissedebiliyorum.

Ciddi şekilde kalın kaşlara karşı bir zaafım var, bunun nedeni yıllarca hangi akla hacetse ince kaşlarla gezmemden dolayı da olabilir tabi, neyse ki son 4 yıldır kaşlarımı kalınlaştırabildim lakin kendim aldığım için zaman zaman şeklini bozabiliyorum, mesela şuanda sol kaşım sağ kaşıma oranla daha ince, işte tam bu durumda kaş farı en büyük kurtarıcım!.Kalem kaş ürünlerini beceremiyorum, o da ayrı bir yetenek ama kaç kere denediysem olmuyor hatta geçen aylarda aldığım 2 adet yeni kaş kalemim var öylece duruyorlar, bakalım hayırlısı.

Şuana kadar Flormar, Essence kaş kitlerini kullandım, bir yılı geçkin süredir de The Balm paletlerindeki çeşitli tonlardaki kahve-taupe-küllü mat farlarını hepsini tükettim, durum bu olunca yeni bir far almam şart oldu, bulunduğum yer dolayısıyla bırakın highendleri, drugstore denen markaları bile bulmak imkansız, o yüzden yaptığım araştırmalar ve Mac Usa chatte makyaj artistlerini bunaltmalarım sonucunda Couqette'i aldım.

Öncelikle bana yardımcı olan make up artistlerine söylediklerim şunlardı; -Saçlarımı kahverengiye yeni boyadım o yüzden ne tonlarda far almam gerektiğini bilmiyorum, kaşlarımın belirgin olmasını çok seviyorum ama karşıdaki kişide, kaşların boya mı? diye sormasın istiyorum, ayrıca içinde mutlaka taupe tonları olsun istiyorum- onlarda bana çeşitli farlar önerdi, netteki swatch araştırmalarım sonrası Couqette'n bana uyacağını tahmin ettim.Taupe tonunu içeren far istememin nedeni ise şu; çoğu kahve tonlu far bir müddet sonra kaşlarımda kızıllaşıyor, taupe tonu ise bu durumu nötrlüyor, tabi taupe oranına da dikkat etmek gerek, eğer içerdiği grilik ağır basarsa sonuçta güzel bir görüntü ortaya çıkmaz.

 
Coquette Satin yapıda bir far, muhteşem derecede pigmentli değil ki bence bu iyi bir özellik, eğer çok pigmentli olursa bende göz altlarıma dökülme yapıyor ve fondöteni o kısımlara baştan uygulamak durumunda kalıyorum.

Çok derecede pigmentli değil dedim ama pigmentasyonu da zayıf demedim, cidden gayet yerinde, kararında.

Mac'in sitesinde bu renk muted greyish taupe yani gri tonu içeren taupe olarak tanımlanıyor, özellikle -ben taupe ton içeren far istiyorum- diye dolanıp dururken bu tanımlamanın bana ciddi derecede yardımcı olduğunu düşünüyorum.



Bir kaş farı olarak yorumladığım bu farı ilk kullandığım gün gözümün kırışık bölgesine de uyguladım ve sonuç beklediğimden daha iyiydi, beni şaşırttı lakin şunu eklemem gerekir ki Mac'ten kaşlarıma uygulamak dışında yani göz kapaklarıma uygulamak amaçlı bir far alacak olsaydım seçimim asla Coquette olmazdı, far olarak kızıllık içerse de buna benzer renkler bir çok markada var çünkü.

Swatchuna bakınca sanki kaşlarınızda hoş durmayacak, rengi açık gelecekmiş gibi geliyor insana ama sonuç garip bir şekilde öyle olmuyor.


Son olarak kalıcılığından bahsedecek olursak aşağıdaki fotoğrafta farın kaşlarıma uygulanmasından 9 saat sonraki halini göreceksiniz, sanırım sonuç gayet ortada.

 
Şimdilik saçlarıma uygun tondaki en doğal farı bulduğum için mutluyum.

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.