MAKYAJ KELEBEĞİ YILBAŞI ÇEKİLİŞİ-KAPANDI

Yepyeni bir yıla adım adım yürürken minik bir hediye çekilişi yapmak istedim.Bir izleyicim aşağıdaki ürünlerin sahibi olacak.Sizin için seçtiğim ürünleri umarım beğenirsiniz.

Pırıltılı gece çantası
Selin Misket Limonu kokulu ışıltılı Sprey
Bath&Body Works Twilight Woods Vücut Spreyi
Yves Rocher Organic Vanilla Losyon
Pastel Çok amaçlı pudra
Pastel 112 ve 315 numaralı ojeler
Altın renkli küpe

*Etkinlikteki ürünlerin ilk kullananı siz olacaksınız.





*27 Aralık tarihinde tüm bu ürünleri kazanmak için blogumun izleyicisi olmanız yeterli.

Daha çok katılım şansım olsun derseniz ekstra hak kazanmak için ;

*Bu yazıyı görseliyle tek bir yazı olarak en az 20 izleyicisi olan blogunuzda paylaşmanız +2
*Buraya tıklayarak Instagram hesabımı takibe almanız +2
*Buradan Twitter hesabımı takibe almanız +1
*Buradan Facebook sayfamı beğenmeniz +1
*Çekilişi Facebook ya da Twitter'dan duyurmanız +1  hak kazandıracak.

Linksiz paylaşımlar, kapalı hesaplar ve kampanya blogları katılım dışında tutulacaktır.

Blogumu izlemeye aldığınız isim,mail adresi ve paylaşım linklerinizi yorum kısmına eklemeyi unutmayın.


Şimdiden Mutlu Yıllar,Bol Şanslar :)
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.