Miskin Kek-Kamelya.com Çekilişinden Hediyelerim Geldi

Geçtiğimiz haftalarda çok sevdiğim,tatlı dilli Miskin Kek'imin Kamelya.com ile birlikte düzenlediği Blogger çekilişine katılmıştım.Kazananlardan biri olduğumu öğrenince çok sevindim.
Caudalie uzun zamandır denemek istediğim temiz içeriki bir markaydı.Bu etkinlik sayesinde deneme fırsatı bulacağım için mutluyum.

Elimdeki ürünler biter bitmez Caudalie ürünlerini kullanıp blogta misafir edeceğim...


Miskin Kek'ime buradan selam edip çok çok sevgiler gönderiyorum.
Miskin Kek'in birbirinden güzel ürün tanıtımlarına yer verdiği blogunu aşağıdaki linkten inceleyebilirsiniz.


Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.