Panda Desenli Tırnaklar / Panda Nail Art ~

Herkese mutlu pazarlar...
Gene bir nail artla karşınızdayım.. Tırnak desenlerine merakımın başladığı ilk zamanlar yapmıştım bu pandalı manikürü. Oldukça basit ve herkesin beğenisini toplayan bu minik pandalar için ihtiyacınız olan tek şey siyah ve beyaz renkte 2 oje yuvarlak uçlu bir cisim toplu iğne gibi mesela.. Elinizde noktalama aleti varsa işiniz çok daha kolaylaşır.. Önce tırnağınıza yarım olarak beyaz oje sürün kuruduktan sonra siyah ojeyle kulaklarını gözlerini ve burnunu yapın. En son gözlerini aydınlatmak için beyaz ojeden minik minik kondurun :) Hepsi bu kadar! Tabi sonra siyah ojeyle göz bebeklerini yapmam gerekiyordu ama ben o kısmı atlamışım heheh =) Siz unutmayın :)


Oje kurutucu cilam olmadığı için pandalar biraz bozulmuştu ama gene de çok şirinler :)

Siz nasıl buldunuz benim minik pandaları mı? ^,^

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com
Paylaş
, , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.