RIMMEL SPACE DUST OJE KOLEKSİYONU

Texture oje kervanına bir yenisi Rımmel London tarafından eklendi.Texture,dokulu,kum efektli,toz şeker görünümlü gibi ifadelerle karşımıza çıkan ojelere bazıları alışamadı bazıları ise çok sevdi.
Ben seven grupta olunca Rımmel ojeleri görür görmez Moon Walking rengini aldım.


Koleksiyonda 5 renk mevcut olmasına rağmen alışveriş yaptığım Watsons'a sadece Aurora ve Moon Walking renkleri gelmişti.Yabancı bloglarda görüp beğendiğim ismide çok hoş olan Moon Walking tamamlanmış seride de ilk tercihim olurdu sanırım.


Sadece bir gün kullandığım  için kalıcılığı hakkında yorum yapamıyorum.Tırnaktan temizlenmesine gelince normal ojelerden zor,pullu ojelerden daha kolay çıktığını söyleyebilirim.


 İçindeki gümüş glitter'ler ile oldukça dikkat çekici olan oje koleksiyonunun yılbaşına özel olduğunu yabancı bir blogta okumuştum ancak burada nasıl lanse edilir bilemiyorum.

Rımmel Space Dust Ojeleri Watsons mağazalarından 5.00 TL ödeyerek sahip alabilir,ışıltılı Texture keyfini sürebilirsiniz.

Rımmel Space Dust koleksiyonunu görme fırsatı buldunuz mu,siz hangi rengi beğendiniz?
Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.