Yeni Yıl Çekilişi; Bir Kutu Dolusu Hediye! *

Merhaba!

Yeni yıla girerken Alix Avien'den aldığım güzel bir maille neşem yerime geldi çünkü kendileri takipçilerime hediye etmem üzere bir paket hazırladıklarını söylüyorlardı, evet paket gelir gelmez fotoğrafları çektim ve biran önce çekilişi başlatmak istedim:)

Hediyeleriniz bana bu kutu içerisinde geldi, ben de aynen size böyle yollayacağım;



Şimdi topluca neler varmış kutuda bakalım;



Yukarıda gördüğünüz üzere;

Dr.Beckman Renk Koruyucu Mendil.
Body Touch Parfüm.
Dalin Şampuan.
Dalin Hipoalerjik Yüzey Temizleyici
Foot Doctor Topuk Çatlak Kremi.
Cire Aseptine Nemlendirici Bakım Kremi.
Sesu Tüy Dökücü Krem.
Alix Avien Natura Fondöten.
Alix Avien Eyeliner (ki kendisine aşığım!)
Alix Avien Gloss.
Alix Avien Maskara.
Alix Avien Maxi Lips Ruj.
Alix Avien Far.

Gördüğünüz gibi yok yok gerçekten:)

Şimdi ayrıntılı bakacak olursak;





Çekilişe katılmak için tek yapmanız gereken bloguma hem buradan (GFC) hem de bloglovinden üye olmak, hepsi bu kadar, tahmin edeceğiniz üzere hem kendim beni takip eden birine hediye etmek istiyorum bunları hem de firma özellikle takipçilerim için yolladı.Ayrıca Facebook sayfasından destek vermek isterseniz sevinirim ama ŞART DEĞİL.

Çekiliş 10 gün sonra bitecektir, yazının altına mail adresinizi eklemeyi unutmayın, herkese bol şans!


2014'ün herkes için güzel geçmesi dileğiyle sevgiler.



( Not: Fotoğraf makinem bozulduğu için fotoğrafları telefon kamerasıyla çekmek zorunda kaldım, bunun için özür dilerim.Ayrıca bundan sonra -bazı- yazılarımda tanıtılan ürünün sponsorlu yani firma tarafından deneyimlemem&hediye etmem üzere yollandığını belirtmek amacıyla '' * '' bu karakteri kullanacağım. )
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.