7-24 Makyaj Instagram Günlükleri.

Merhabalar! Bugün güne Golden Rose'n Velvet Matte rujlarını fotoğraflayarak başlamayı düşünüyordum ki ablam bir poşet dolusu hiç kullanmadığım makyaj malzemelerini ve bu rujları çöp sanıp atmış, evet hiç kullanmadan benden ayrıldılar, neyse kısa süre içerisinde yenilerinden edinmeyi planlıyorum.

Gelelim şimdi asıl konumuza, blogger arkadaşlarımın ''Instagram günlükleri'' yazılarına bayılıyorum, neden ben de yapmayayım dedim ve ta ta ta taam:)



Siz de takip etmek isterseniz instagram adresim; http://instagram.com/724makyajblog#

Mutlu akşamlar:)
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.