Alışveriş.

Merhabalar.

Yaşadığınız şehirde Watsons&Gratis, Sephora gibi mağazalar yoksa bazı ürünleri memlekete geldiğinizde depolamak durumunda kalıyorsunuz, benim yaşadığım şehirde bırakın bu tarz mağazaları kozmetik adına güvenebileceğim hiç bir yer yok, o yüzden Temmuz'a kadar bana yetecek şekilde ihtiyaçlarımı almaya çalıştım.


Balmi;

Şahane görüntü ve kokularıyla bu lipbalmları almazsam olmazdı, şimdiden 1 tanesini yeğenime kaptırdım:) 3 tane almamın bir diğer nedeni ise burdaki Watsons's Rimmel'in Wake me up fondöteninin gelmemesiydi, hıncımı Balmi'lerden aldım yani... evet içim gayet buruk bir şekilde çıktım mağazadan, ''dewy'' bitişin hayranı olarak 2 yıldır İngiliz bloggerlar sayesinde içimizin gittiği bu fondöteni Watsons mağazasının bulunduğu bir şehirdeyken alamamak doğrusu bulamamak insana doğal olarak koyuyor, neyse canım sağolsun.
Balmiler 10 liraydı.

EDIT; eve geldiğimde Watson'dan aldığım telefonla ürünün geldiğini öğrendim, 2.kez gittim ama fondöteni aldım, umarım bu kadar çabaya değer:) Fondöten 25 lira.



Fondöten arayışımı bir kaç aylığına durdurdum, Mac online sitesinden ısrarla Studio Fix Fluid'un Nc15 rengi olmadığından ve burdaki S. çalışanlarıyla muhattap olmamak adına Hd fondötenden vazgeçince yine gittim Loreal True Match aldım, Rengi c2r2 bana bir tık koyu ama abartı değil...bir eczaneye krem almak için girdiğimde de Vichy'nin Dermablend fondötenini gördüm zaten bu fondöteni 3 yıl önce şu videoyu gördüğümden beri istiyordum, kapatıcılığı yüksek cidden ama bakalım ilerki günlerde fikrim ne olacak.

Loreal fondöten indirimle 40, Vichy ise 65 liraydı.


Flormar'ın yeni çıkardığı Satin Matte ojelere aşık oldum desem yeridir, ilk gün Curvy rengini aldım yapısını çok sevince zaten ilk gün alıp almamak arasında kaldığım Havana'yı da aldım.

Sanırım 5.5 liraydılar.


 For your beauty garip bir şekilde sevdiğim bir marka, şuana kadar birtek Rossmannlarda gördüm başka yerde var mı bilmiyorum, ilk fırçayı kaşlarımı düzlemek ikincisini de doldurmak amaçlı aldım, maalesef üçünün de fiyatını hatırlamıyorum ama 2'şer 3'er lira tarzı birşeylerdi.


Aşağıdaki çakmaklara aşık oldum desenin güzelliği beni benden aldı:) Dalan sabun 1 lira tarzıydı sanıyorum ki, Pastel ojenin rengini çok sevdim, aynadan bir kendime aldım bir hediyelik, maskaralar keza biri bana biri hediyelik ve Rival de Loop'un bu paleti, henüz kullanmadım ama renkler hoşuma gitti, 7 liraydı diye hatırlıyorum.


Asetonları stokladım sanırım ya da umarım bana 5 ay yetecekler:) Gratis indiriminin son gününe yetişince böyle oluyor, stoklamak istediğim Benri pamuklardan bir tane bile yoktu keza The Balm'ın yeni paleti ve turuncu Instain allığı da...


Koyu kahveye boyadığım saçlarımı ombreye dönüştürdüm, yani altları sarı, zaten yıpranmış haldelerdi, şimdi daha da yıprandılar, her banyo sonrası kullandığım Glisslerden iki tane aldım, şuan Watsonslarda indirimde 8 liraya satılıyor.


Ve gelelim takılara, aslında ben yüzük hastasıyımdır ama kolyeye de heves salmaya başladım son zamanlarda, nerde çiçek deseni orda ben mantığıyla bu kırmızı bebeğe atladım, siyah yeşil ve bordoya da hayır diyemedim, bu kolyeler 12 ile 20 lira aralığındaydılar.


Sonuç olarak beni bir kaç ay rahat götürecek ihtiyaç ürünlerimi aldığımdan mutluyum, gelecek olan kredi kartı ekstremden dolayı da ürkeğim:)

Sevgiler.
Paylaş
, , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.