AVON'DAN YILBAŞI HEDİYESİ

Geçtiğimiz hafta işe gittiğimde Avon'un bu güzel sürpriziyle karşılaştım.Avon Yılbaşı temalı bu hediye kutusuyla çok ince bir davranış göstermiş.Çok teşekkür ediyorum.


Paketin içinde kozmetikten cilt bakım ürünlerine, yok yoktu ve şimdi her biri yavaş yavaş denenip blogta yer almayı bekliyorlar.


Yeni yıl kararları almamızı kolaylaştıracak magnetleri buzdolabına yerleştirdim.Bu yıl benim için öncelikli olan sağlıklı beslenmek,fit olmak ve kendime zaman ayırmak sanırım...


Bu sevimli geyiğin yeni yıl dileğine ba-yıl-dım.Nasıl sizce de hoş değil mi?

Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.