Bath&Body Works Cashmere Glow Shimmer Mist

 Uzun süredir kokulardan bahsetmemiş ve Bath&Body Works'te indirime girmişken,indirim hangi serilerde bilmesemde Cashmere Glow Shimmer Mist'in yazılma zamanı geldi diye düşündüm.

Bath&Body Works nette sıkça takip ettiğim ancak ürünlerini yerinde inceleme fırsatı bulamadığım bir marka.Şu an bulunduğum Başkent'te mağazaları olmadığından sadece geçen yaz mağazayı inceleme ve bir kaç parça alışveriş yapma fırsatı buldum.

Cashmere Glow benim markadan denediğim iki kokudan biri.Bileğime sıkıp saatler geçirdikten sonra hala çok güzel koktuğundan hemen alışverişime ekledim.Sim sever bünyem ışıltılarını görünce vücut spreyi yerine Shimmer mistte karar kılıverdi.
Diğer deneyimim Twilight Woods yazısını buradan okuyabilirsiniz.


Cashmere Glow ; Bergamot,Şeftali,Pembe Guava,Egzotik meyveler,Vanilya,Sandal ağacı,Kaşmir ve misk gibi notalardan oluşuyor ve bana sorarsanız sarıp sarmalayan bir kış kokusu.
Vanilya severlerin seveceğinden şüphe duymadığım Cashmere Glow'un kalıcılığına gelince bendeki bir Body Mist olmasına rağmen oldukça kalıcı.Saatler sonra ilk etkisinde olmasada yumuşak ve rahatlatıcı varlığını hissedebiliyorum.


Signature koleksiyonundan olup sürekli bulabileceğiniz Cashmere Glow serisine sıcak kokulardan hoşlananların göz atmasını öneririm.İndirime yetişebilirsem serinin diğer ürünlerinden de almayı planlıyor,yakın zamanda Ankara'ya bir BBW açılmasını diliyorum.

Bunun dışında Vanilla Bean Noel ve Warm Vanilla Sugar şu an en merak ettiğim seriler arasında...

♥ Cashmere Glow'u deneme şansı buldunuz mu,BBW kokularından sizin tavsiye edebilecekleriniz hangileri ? ♥
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.