Bobbı Brown Corrector (Renk Düzeltici)



Seni een çok heyecanlandıran makyaj malzemen hangisi deseler kesinlikle Bobbi Brown Corrector'um derim :) Neden mi çünkü o benim için böyle sihirli bir dokunuş gibi en rahatsız olduğum konuya iyi gelen tek şey! 
Nedir bu tabikiii  GÖZ ALTI MORLUKLARIM!!!

Nedir bu corrector'ın concealerdan(kapatıcı) farkı?
1. Corrector içinde turunculuk-sarılık içeren bir renk düzelticidir.
2.Göz altı morlukları veya yüzünüzdeki koyu lekeler için renk eşitlemesi nötrlemesini sağlar.
3. Genelde tek başına kullanılmaz üzerine kapatıcı ile daha yoğun kapatıcılık sağlanır ama isterseniz tek başına da kullanabilirsiniz. 
4. Correctorlar ten renginizden birkaç ton koyu seçilmeli böylece ağır morlukları daha iyi kapatmalıdır.


Ben bu ürünü yaklaşık 2 aydır kullanıyorum ve derdimin dermanı oldu diyebilirim. 
Çok koyu göz altı morlukları olanların çok memnun kalacağını düşündüğüm bir ürün.
 
Biraz kuru bir yapısı var ve kalın yapıda bir ürün o yüzden 5dk öncesinden göz kremimi uyguluyorum ve göz altlarımın iyi nemlenmiş olmasını sağlıyorum bence bu üründe bu ayrıntı püf nokta!

Şimdiii geçelim mi uygulamasınaaa....



 
İşte benim zifiri karanlık göz altlarımm. :(  
 1.fotoğraf göz altlarımın  makyajsız hali
 2. Fotoğrafta parmaklarımla sadece ürünü göz altlarıma bıraktım dağılmamış hali burda ne kadar kapatıcı oldugunu görebiliyoruz 
3. Fotoğraf ise dağıttığım hali 

Üstüne birde kapatıcı sürdüğünüzü düşünün çok daha aydınlık göz altlarına sahip olabilirsiniz ben üzerine de  Rimmel Londonun Match Perfectıon kapatıcısını yada Mac pro longwear uyguluyorum. 

Ben Morhipodan indirimde 55tlye almıştım.
Normal fiyatı  boynerlerde 70tl civarında diye biliyorum.

Siz  kullanıyor musunuz memnun musunuz?





Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.