Burt's Bees Lip Balm (Bal Özlü)




   Kullanmaya başlıyalı daha 3 gün olmasına rağmen favorilerimden olan bir lip balm karşınızda. Bu lip balmın çok beğenildiğini okuyordum ama fiyatı diğer lipbalmlara göre daha fazla olduğu için şans vermemiştim açıkcası. Geçenlerde bir denemek istedim ve aldım iyiki de almışım blistekslerden sonra en çok nemlendiren lip balm oldu dudaklarımı.

Benim kışın kuru bir cildim var ama dudaklarım daha da kuru sürekli kabuk kabuk olur ve ben onları soyarken kanatır yara haline getiririm.. :/ Bu açıdan benim dudaklarımın kabuk kabuk oluşunu engelledi yumuşacık dudaklarım oldu :))

Nelerini sevdim;
1. Kuru dudaklarımı güzel nemlendiriyor
2. Çok kalın ve yağlı his bırakmıyor
3. Rujların yapısını bozmuyor
4.%100 doğal içeriğe sahip 

Neleri sevmedim;
1. Kokusu pek hoş değil 
2. İçeriğinde spf yok

Ürün 4.25 g fiyatı yaklaşık 12-14 tl..

Siz hangi lipbalmları seviyorsunuz?



Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.