Burt's Bees.

Merhabalar, geçtiğimiz ay içerisinde aldığım bir mail beni çok sevindirdi çünkü Burt's Bees Türkiye ekibi blogumda şurda yazdığım yazı için bana teşekkür ediyor ve Tinted Lip Balmlardan almayı istediğim Red Dahlia rengini bana hediye etmek istiyordu..

Blogumda önceden paylaştığım üzere Burt's Bees markasını ve bu lipbalmlarını çok seviyorum, böyle bir mail almak beni gerçekten duygulandırdı çünkü birileri sizin yazınızı okuyor ve bu yüzden size geri dönüş yapıyor, gerek izleyicilerden gerek markanın Türkiye ekibinden böyle bir mail almak inanın -İyi ki blog yazmaya devam ediyorum- dedirtiyor insana.Burdan Türkiye ekibine bu ilgili tutumları için teşekkür ediyorum.

Şimdi gelelim hediye/ler/ime, evet hediyelerim diyorum çünkü sadece Red Dahlia rengi beklemiyordu beni eve geldiğimde:)

Aşağıdaki fotoğrafta gördüğünüz ürünler hoş şeffaf bir çanta içerisinde gelmişti; deneme boyundaki bu bebekler gerçekten ürünler hakkında bir fikir edinmeme yaradı/yarıyor.

Ürünlerin zaten bazılarını ayrı ayrı yazacağım için şimdi sadece genel bir bakış olarak göstermek istiyorum.


Batiste Kuru Şampuan;

Ülkemize yanlış hatırlamıyorsam daha geçen ay gelen Batiste kuru şampuanlarını deneyebilmiş olmanın haklı gururluyla yaşıyorum:) şaka bir yana bu markayı bu kadar erken denemiş olabilmek gerçekten beni sevindirdi, daha önce başka kuru şampuan deneyimim olmadı lakin bu ürün cidden güzel, yazısını ayrı olarak yazacağım ürünlerden.


John Frieda saç ürünleriyle oldukça bildindik bir marka zaten,özellikle kahverengi saçtan sıkılırsam sarı saçlar için olan ürünlerinden kullanmaya başlayacağım, bu iki ürünle de gayet iyi anlaştım özellikle saç kremine bayıldım.




Femfresh Intimate ürünleri henüz kullanmadım.




Sally Hansen ojeleri kalp ben:) oldukça güzel bir renk, bu ojelerin en sevdiğim yanı size garip gelebilir ama silerken beni deli etmemeleri ve tırnağımda iz bırakıp, oraya buraya bulaşmamaları.. Madame X severek kullandığım ojelerimin arasında yerini aldı, hatta yine Sally Hansen'dan sahip olduğum Kook-a-Mango rengine de çok benzettim!



Arm&Hammer yine merak ettiğim bir diş macunuydu, 3 tona kadar beyazlatıcı etkisi iddiasına sahip olan bu macunu beğendim, henüz 3 ton fark yok:)

Bliss temizleyici köpüğü ise açmadım çünkü açılmış ve bitirmem gereken o kadar çok ürün var ki, sıra nasılsa buna da gelecek.



Şimdi gelelim aşk yaşadığım Burt's Bees lipbalmlarıma! Ben sadece Red Dahlia'yı beklerken bir de firmanın yeni çıkardığı Lip Shimmers'ından Plum rengi beni benden aldı.


Lip Shimmer hakkında şimdilik sadece şunu diyeceğim; HARİKA! Tinted Lip Balmları bir köşeye attım desem yeridir, dudaklarınıza sonuna kadar mentol hissini veren, renk verme açısından çoğu rujla yarışan bu lipbalmları gördüğünüz yerde alın, kaçırmayın, gerçekten çok başarılı buldum.


Dediğim gibi bir çok ürünü tek tek yazacağım hatta inanın ilk yazacaklarım bu dudak ürünleri ama şimdilik aklınızda bir fikir oluşturması açısından swatchları;


Burt's Bees Tinted LipBalmlar bir çok sitede bulunduğu gibi Sephora'da da bulunmakta, yeni çıkan Lip Shimmerları ise şuan Sephora'larda satışta ve yakında eczanelerde de satışa sunulacakmış.

-Sonuç olarak ''gerçekten'' merak ettiğim bu ürünlerle tanışma fırsatı bulduğum için oldukça memnunum, Burt's and Bees'e ve benimle iletişime geçme inceliği gösterdiği için Esra Hanım'a çok teşekkür ederim.

Sizler de Burt's and Bees hakkındaki gelişmeleri takip etmek isterseniz Facebook sayfalarından izlemede kalabilirsiniz.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.