Essence 53- All About Cupcake Ruj

Merhaba kızlar..
Çoook severek kullandığım ve bayaa azalttığım bu ruju nasıl olmuş da hala sizinle paylaşmamışım kendime hayret ettim.. İlk önce ismiyle insanın aklını çeliyor zaten :) Essence rujları pek sevmiyorum aslında çünkü içinde bolca sim oluyor. Bu ruj ise simsiz olan nadir renklerden.


Yapısı yumuşacık çok kolay sürülüyor, dudakları kurutmuyor. Rengi çok yoğun değil, MAC' in Cremesheen rujları gibi bir yapısı var diyim siz anlayın :) Dudak rengime yakın çok doğal bir pembe. Koyu göz makyajlarıyla rahatça kullanabileceğiniz bir ruj. Ben günlük olarak kullanıyorum bu ruju. Hiç makyaj yapmasam bile bu ruju sürüp, hafif bir allık uyguluyorum yoksa ölü gibi gözüküyorum hortlak beyazı tenim sağolsun! Genç kızlara, makyaja yeni başlayanlara, doğal ruj arayanlara tavsiye ederim.. Bitince tekrar alırım dediğim nadir rujlardan..


Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com
Paylaş
, , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.