Garnier BB Cream Concealer



İlk konuğum "Garnier BB Cream Concealer" ;

Bu ürünün pek sevenini görmedim açıkcası ama ben baya memnunum hatta yedekledim bile :) İlk önce söylemeliyim ki göz altlarım aşırı problemli ona rağmen memnun kaldım yani siz düşünün.

7ml'lik bir ürün. Bendeki orta tonu

Neden memnun kaldım;
1. Nemlendirici bir ürün,
2. Turunculuk içeriyor corrector olarak kullanılabilir,
3. İnce yapısı olduğu için daha doğal duruyor.



Ben bu ürünü corrector olarak kullanıyorum göz altlarımı nötrlüyorum, çok çok iyi diyemem ama beni tatmin eden bir düzelticiliği var. Ben bu ürünü koyu göz altları olanlara öneriyorum. Aydınlık görünüm için kullananlarda koyu duracaktır. Bu ürünün püf noktası sürdükten sonra yaklaşık 1dk bekledikten sonra dağıtmak, böyle yapıldığı zaman daha fazla kapatıcılık sağlıyor. Ben üzerine de concealer uyuluyorum daha aydınlık görüntü istediğim için. Bende herhangi bir alerjik reaksiyon göstermedi . Çizgilere pek dolmuyor zaten üzerinden sabitliyorum. 

Ben 9-10tl arasında bir fiyata almıştım. 
Sizin yorumlarınız neler?

Tekrar görüşmek üzereee :) 

Paylaş
, ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.