H&M Lipbalm Vanilla || Vanilyalı Lipbalm

Herkese merhaba.. =)
Geçenlerde yaptığım alışverişde gösterdiğim H&M lipbalm' la karşınızdayım.. Kasada görür görmez üstüne atladığım bu dev lipbalm miss gibi vanilya kokuyor ama öyle yoğun değil. Tek seferde dudağımın tümüne uygulayabiliyorum gerçekten büyük bir lipbalm. Şu yaşıma geldim daha 7gr'lık tüpte lipbalm görmedim ama 17gr'lık lipbalmı görmüş olduk :) Nasıl bitiririm, ne zaman biter, hatta biter mi acaba diye düşünüyorum :) Aldığımdan beri her gün kullandım. Günde kaç kere sürüyorum bilmiyorum sayamayacağım kadar çok ama azalmıyor bile.. Mat ruj kullanacağınız zaman bunu sürmeyin derim, çünkü içeriğinde ki shea yağından dolayı dudaklarınız parlıyor.



Hem vanilyalı, hem büyük bitme korkusu yok :) hem de 4,95 lira gibi komik bir fiyatı var :) Ben eos lipbalmımı attım bir kenara bunu kullanıyorum anlayın yani o kadar sevdim.. Vanilya sevmiyorsanız narlısı vardı onu deneyebilirsiniz. Gerçekten tavsiye edebileceğim cici bir ürün..

Hoşçakalııın
milkysmile


Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


Paylaş
, ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.