H&M Pink Dahlia Allık || Blush

Herkese merhabalar..
Haftaya pespembe başlamak istedim. Bu yüzden geçen H&M alışveriş yazımda ön gösterimini yaptığım pembe allığın incelemesini yapıyorum.
Rengi o kadar tatlı bir pembe ki standdan bana göz kırptı al beni al beni diye bende dayanamadım hemen aldım. Elimde hiç bu kadar canlı bir allık olmadığı için koleksiyonuma girmesi iyi oldu.



Öncelikle ambalajını inceleyelim; siyah kare ambalajı bence çok şık! İçinde ki allığın renginin gözüküyor olması da büyük kolaylık.. Kapağını açarken biraz zorlanıyorum ama dert değil zırt pırt açılan kapaktan daha iyidir değil mi?
Rengi zaten muhteşem konuşmaya gerek yok ;) Yapısı yumuşak ve bu yüzden çok tozutuyor.. Eğer allık fırçanız sertse denemeyin derim. Dandik fırçalarla durum daha da kötüleşir.
Kalıcılığı ise çıplak tenimde bile çok başarılı! Bence bu ürünün tek eksisi tozutması oldu yoksa bir eksisi yok benim için.

Aşağıda ki resimde ise üstte parmağımla direkt sürülmüş hali hemen altında ise dağıtılmış hali bulunuyor..

Bir konuya daha değinmek istiyorum.. Geçenlerde blogger arkadaşım Beauty Gore the Ladylicious bu allığın yazısını yazdı merak edenler için tıktık. Yüzünde minik kabarcıklara neden olmuş daha sonra da dudağına sürmüş aynı şekilde dudağında da olmuş. İçinde ki bir maddeye alerjisi olmuş olabilir. Bence almadan önce bileğinizde deneyin 1 gün boyunca birşey olmazsa alın. Yoksa kendinizi riske atmayın derim. Ben aldığım gün arkadaşım yazısını yazmış bende kullanmadan önce bileğime allığı bolca sürdüm ve bu şekilde 2 gün test ettim bir sorun çıkmayınca çıplak tenime uyguladım şükür birşey olmadı. Tavsiye edebileceğim bir allık ama alerji konusunda tereddütlerim var. Alıp almamak size kalmış..

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


Paylaş
, , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.