Kirpik Bakım Serumu : NYX Full Lashes Serum

NYX Kaş Serumu
Nyx Full Lashes Serum



NYX kozmetik, kirpik bakımına yönelik  "Fall Lashes Serum" ile dolgun kirpikler vaad ediyor. Cılız kaş ve kirpikler çoğu kadının ortak derdi. Bu serumu kullandığım zaman ilk fark ettiğim, ipincecik fırçası oldu, zira çok pratik. Kirpik çizgisine sürmek için ideal tasarımda. Kirpik güçlendirici formüle sahip serumunun rengi şeffaf. Nyx, bu seriyi sadece kirpik serumu olarak üretmemiş; kaş serumu, likit eyeliner ve maskara çeşitleriyle de sunuyor. Yağsız ve parabensiz serum olan Fall Lashes Serum, kolay kullanım sunan aplikatörü ile gece kullanımı önerilmekte ve etkili sonuçlar içinde tavsiye edilen süre 4 ile 6 hafta boyunca uygulanması.


nyx-full-lashes-review-kirpik-serumu




Serumun etkisini araştırdığımda, yabancı blogger ve vloggerların memnun olduğunu gördüm. İçerisinde pek çok bitkinin özü, soya proteini ve biotin bulunuyor. Tabii ki %100 doğal bir ürün değil, sadece kozmetik skalasında iyi sayılabilen içerik ihtiva ediyor. Büyük bir merakla denemeye başladım. Kirpiklerim ne çok uzun ne çok kısa, fazla kirpiğin göz çıkarmaz hevesi ile denemeye başladım. 6 hafta sonra neler olur meraktayım.


kirpik-serumu-kullananlar-nyx-kozmetik-fall-lashes-serum





* Tanıtım Ürünüdür.
Paylaş
, , , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.