MAC 217 Karıştırma Fırçası || Blending Brush

Herkese merhaba..
MAC' in en çok satan fırçası bugünkü yazımın starı :) Elimde The Balm'ın vede Flormar'ın karıştırma fırçaları vardı ama bir 217 değiller tabi.. Üzerinde çok fazla konuşmaya gerek yok ama ben kısaca bahsetmek istiyorum..


Karıştırma fırçalarında genellikle kullanırken kıllarda dağılma olur, haliyle farı ince bir yerde dağıtmak isterken her yerine dağıtmış olursunuz =/ 217 sık ve dağılmayan kılları sayesinde bu sorunu ortadan kaldırıyor! Hem yumuşak hemde beyaz kılları gerçekten gönlümü fethetti, gidip 2 3 tane daha almamak için kendimi zor tutuyorum! Color Tatto gibi çabuk sabitlenen krem farları gayet güzel dağıtıyor. Beyaz olması ne kadar kirli olduğunu anlayıp ona göre yıkamamı sağlıyor. Tek eksi yönü fiyatı; 62 tl.


Bu fiyata fırça alamam diyenler Flormar' ın The Balm' ın yada Ecotools'un karıştırma fırçalarını deneyebilirsiniz onlarda farları güzelce dağıtıyor.. Karıştırma fırçası olmadan makyajlar gerçekten birşeye benzemiyor..

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


Paylaş
, ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.