MAC 263 Açılı Eyeliner Fırçası || Small Angle Brush

Merhaba kızlar..
Jel eyeliner sevenleri bu yazıya alalım efendim. Jel eyeliner uygulamayı diğer eyeliner çeşitlerine göre daha çok seviyorum, fırçayla eyeliner uygulamak daha kolay geliyor. Hatta fırçama siyah far alıp onu da eyeliner gibi sürmeye bayılıyorum. İnnova açılı eyeliner fırçam kaybolmuştu ve bende onun gibi ince açılı bir eyeliner fırçası aramaya başladım. Uygun fiyatlı hiç bir markada bulamadım! Bulduklarım daha çok kaş farı uygulamaya müsait kalın şekildeydi. Şu yazımda gösterdiğim Mac alışverişim sırasında 263 numaralı fırçayı da almıştım. Aldığımdan beri sürekli kullandım ve artık hakkında bir fikrim oluştu..


Öncelikle kılları tam istediğim gibi ince ve eyelinerımı incecik uygulamamı sağlıyor. Kolay temizleniyor ve kolay kuruyor. Benim bütün beklentilerimi karşılayan bir fırça oldu.
Çok narin ince bir sapı var kırılacak diye korkuyorum çünkü bu fırça artık olmazsa olmazlarım arasında! Birde Mac'in bu tarzda 266 numaralı fırçası var o daha kalın alırken aman karıştırmayın..

Mac mağazalarından yada internet sitesinden 52 liraya alabilirsiniz.

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


Paylaş
, ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.