Mecitefendi At Kestanesi Özlü Göz Kremi (Göz Altı Morlukları İçin)


Bu kremin minik olduğuna bakmayın çok uzun süre gidiyor, zaten göz kremi çok az miktarda kullanılıyor.

Ben bu ürünü doğal ürünler satan bir yerden aldım,aktarlarda da satılıyormuş diye biliyorum ayrıca Hande Polatı'n internet sitesinde de satılıyor. 


Kullanımı

1-Mercimek tanesi büyüklüğünde bir miktarı gözaltı, kazayağı bölgesi ve kaşlarınıza kadar olan bölgeye minik parmak vuruşları ile iyice yedirin. 
2-Göz çevrenizi günlük kir, makyaj ve yağlardan nazik hareketlerle tamamen temizledikten sonra uygulama yapınız. 
3-Gün içerisinde sabah ve akşam olmak üzere günde iki kez tarif edildiği gibi göz çevrenize tatbik ediniz.
4- Özellikle cilt kendini gece yenilediği için; yatmadan önce göz çevrenize uygulamayı unutmayınız. 
5-İstediğiniz sıklıkta göz çevrenize tatbik edebilirsiniz. 

Tüm bu kurallara uyarak yaklaşık 3 ay bu kremi gece gündüz kullandım ve bitti.


Olumlu yanları;


1- Doğal yağlardan ve bitki özlerinde oluşması tercih etme sebebimdi

2-Nemlendirmesi benim kuru göz altlarıma bile yeterli geldi
3-Kötü bir kokusu yok
4-Herhangi bir alerjik reaksiyon oluşturmadı
5-Yağ butonu yapmadı

Olumsuz yanları;


1-Benim göz altı morluklarım çok kötü durumda ve ben bunun için almıştım, ama benim morluklarımda herhangi bir açılma olmadı malesef :(


Yorgunluktan oluşan göz altı morluklarında işe yarayabilir gerçekten ama genetik morlukları olanlara tavsiye etmiyorum!

Sizin göz altı morlukları için çözüm öneriniz var mı?

Ürün 15ml ve Fiyatı 25tl.

Sevgiler.


Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.