Nars - One Night Stand Palet.

Merhaba merhaba merhaba.

Ülkemize bir buçuk iki ay önce gelen Nars'ın Guy Bourdin koleksiyonuna ait ''One Night Stand'' allık paletini elime geçtiği bir günden beri her gün ama her gün kullandım, hatta o kadar kullanmışım ki aydınlatıcı ve bronzerda hafif bir çökme meydana gelmiş bile.


Ürün Tr'de piyasaya sürüldüğünden beri zaten bir çok blogda yazısını en ince ayrıntılarına kadar okudunuz o yüzden ben çokta ince ayrıntılara girmeyeceğim.

4 allık 1 bronzer ve 1 aydınlatıcıdan oluşan bu palet ister kozmetiğe takıntılılar yani koleksiyoncular için olsun ister ''temel ürünler bana yeter'' diyenler için olsun kaçırılmayacak bir palet çünkü içerisinde arayacağınız her şey var.




Goulue  Nars'ın tekli sistem allıklarında önceden bulunmayan bu paletle gelen bir renk ve paletin en pigmentli rengi, çoğu bloggerın gözdesi olmuş olan bu rengi 1.5-2 aydır sadece 2 kere kullandım, benim gözdem kesinlikle olmadı, bu renk yerine turuncumsu-bakırımsı bir renk benim için daha makbule geçerdi, zaten bana göre bu paletin tek eksiği bu tonlarda bir allığın eklenmemiş olması.

Orgasm Nars'ı geçtim dünyanın en çok satan allığı, benim hayatımda en sevdiğim allık değil ama kesinlikle güzel, her ten rengine gidecek risksiz bir ton.


Mistinguette de yine önceden bu paletle çıkmış bir renk; ton olarak Barbie pink diyebiliriz, oldukça çiğ duran bu renk ciltte öyle durmuyor, daha doğal bir sonuç veriyor, swatchlarında tebeşirimsi gözükse de allahtan sonuç öyle değil.

Deep Throat benim için gerçekten süpriz oldu, paletteki en sık kullandığım allık bu, hatta tek kullandığım bile diyebilirim, Orgasm'ın simlerden arınmış yüzü daha çok şeftaliye dönük hali diyebilirim, buarada renklerin hiç birinin kalıcılığından bahsetmedim evet çünkü yine hepsi Nars kalitesinde.


Bu palette şüphesiz en sevdiğim Laguna oldu, evet Tanrı bronzerı cidden yaratmış, evet denemekte cidden geç kalmışım, 1.5 aydır her sabah makyajıma eşlik ediyor kendileri, ne koyu renk ne açık, ne tamamen mat ne de sedefli, simli, tam kararı.

Ve son olarak gelelim Devotee aydınlatıcıya tek kelimeyle şa-ha-ne! resmen müthiş bir sonuç, abartsız bir ışıltı veriyor cildinize.Laguna ve Devotee ile tanışana kadar  kontur yapmaktan ve aydınlatıcı sürmekten (yani bu çabalarımdan) vazgeçmiş olduğumu da eklemem lazım.


Sonuç olarak;

Bu paletin fiyatını düşünürsek oldukça avantajlıydı, normal bir Nars allık 78 lirayken altılı bu palet 150 liraydı.

Denemek için can attığım Laguna ile beni tanıştırdı, aklımın ucuna bile gelmeyecek Deep Throat'ı bana sevdirdi.

Yukarıda dediğim gibi içerisinde turuncumsu bakırımsı tonlar da olsaydı sanırım aşkım X1000 olurdu.

Bu gidişle aydınlatıcı ile Laguna'nın en fazla 3-4 aya biteceğini maalesef hissediyorum, eğer Devotee ayrı olarak satışa sürülmezse Albatross'u deneyeceğim beğenirsem Laguna ile alışveriş sepetime ekleyeceğim.

Sevgiler.


Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.