Neutrogena Visibly Clear Hızlı Etkili Sivilce Jeli


Ürünün vaat ettikleri;

Cildinizin temiz ve sağlıklı görünmesine yardımcı olur. Çabuk kuruyan formüllü jelin, uygulandıktan 4 saat sonra sivilce ve kızarıkların  görünümünü cilde zarar vermeden azaldığı klinik olarak kanıtlanmıştır.



Yani sivilceniz mi çıktı üzerine hemen bu küçük jelden az miktarda alıp sadece sivilcenin üzerine sürüyorsunuz. 4 saat içinde sivilcenizin söneceğini yada kızarıklıklarınızın azalacağını söylüyor.

Benim yüzümde regl zamanlarm dışında sivilce çıkmıyor o zamanlarda çıktığında da tek tük kırmızı kırmızı rahatsız ediyor. 
Bu yüzden tam benlik bir ürün olduğunu düşünerek aldım. Haksızda çıkmadım.

Gerçekten çıkacak olan sivilcenizin çıkmadan sönmesini sağlıyor, zaten böyle ürünleri genelde sivilcenizin çıkacağını hissettiğiniz anda uygulamanız gerekiyor. O zaman çok daha etkili olduğunu düşünüyorum. Ama çıkan sivilcelerinde daha kısa sürede kurumasını ve iyileşmesini sağlıyor.

Rahatsız edici bir kokusu yok. Bende herhangi bir alerjiye sebep olmadı..



Jel formda bir ürün. Kalın sürerseniz kuruduğunda böyle uhumsu bir tabaka gibi kuruyor. Sivilcenin etrafına çok taşırmamakta fayda var, çünkü cildi de kurutuyor.

Ben memnun kaldım umarım sizde memnun kalırsınız..

Ürün 15ml fiyatı 10-12tl 
Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.