Neva Kozmetik&Nevacare Glossing Serum

Merhabalar.

Neva Kozmetik ilk kez deneme şansı bulduğum bir marka oldu.
Firma tarafından deneyimlemem için yollanan üç adet boya dışında geriye kalan bakım yağı ve spreyi 1.5 aydan fazladır kullanıyorum, o yüzden artık yorumlayabilirim.

Boyaları mecburen atlıyorum çünkü tonlar saçımın rengine uymadığı için maalesef kullanamadım, gelelim spreye Okay markalı bu sprey Ultra Güçlü yani bu demek oluyor ki sert bir sonuç bırakırken uzunca bir müddette saçınızı bozulmadan tutacak, spreyin markasını ilk kez duymama rağmen sonucunu kötü bulmadım, sabah sıktığımda gece on bire kadar benimle değildi ama yediye kadar rahat benimleydi, tutuş gücünün yine de ortalamadan yüksek olduğunu düşünüyorum.



Gelen ürünler arasında beni en çok heyecanlandıran ve her banyo sonrası kullandığım Neva Care- Glossing Seruma geçmek istiyorum büyük bir sabırsızlıkla çünkü ben bu ürüne aşık oldum.

Ürün benimki gibi yanık, boya işleminde geçmiş, kısacası sorunlu saçlar için şart olan yağ tarzı serumlardan;

Yapı olarak su gibi değil, su gibi serumların etkisinin çok olmadığını düşünüyorum, kim bilir belki de psikolojik.

Kokusu sade, rahatsız etmiyor, koku hassasiyetiniz varsa sizi rahatsız edeceğini asla düşünmem.

Parlaklık muh-te-şem! gerçekten parıldayan saçlar veriyor size, en azından benim ekstra kuru saçlarımda her banyo sonrası bu sonucu veriyor.

Yumuşatma keza aynı şekide oldukça iyi, ben banyodan çıkıncı saç açma sularıyla saçımı açıp üzerinden Lorealden Extraordinary Oil kullanmaya alışıktım taa ki bu ürünle tanışana kadar, çok ciddi söylüyorum iki üründe kalite ve bana verdikleri sonuçlar açısından eş değer, hatta NevaCare'n bazen üste çıktığını bile düşünüyorum.


Sevmediğim yanı yok mu? var elbette; ambalajı... plastik olması büyük bir avantajken pompa sisteminden hoşlanmıyorum, benim gibi bol kepçe insanlara göre değil, ürün biranda fazla şekilde gelmiyor bu da beni bazen deli ediyor:)



Deneme şansı bulduğum ürünler arasında yüzde 100 olarak Glossing serumu tavsiye ederim Loreal'in bakım yağını sevdiyseniz kuvvetle ihtimal bunu da seveceksinizdir.

*Firmaya teşekkür ederim, ürünler hakkında yukarıda okuduğunuz yorumlarım objektiftir.


Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.