Toni&Guy Deniz Tuzu Etkili Saç Şekillendirici

 

Bu sprey kasım ayı lila kutumdan çıkmıştı. Bendeki deneme boyu.

Spreyin vaat ettikleri;
Hafif bir tutuş ile saçınızı şekillendirirken, dolgunluk ve hacim verir. Her saç tipi için uygun olup, denizden henüz çıkmışcasına belirgin, dalgalı ve doğal bir görünüm yaratır.

Denizden çıkmışcasına belirgin dalgalar derken hani denizden çıkıp kuruyunca saçlar böyle biraz sert ve daha kıvırcık olur. Tabi düz saçlı olanlarında hafif dalgalanır.

Ben bu ürünü saçlarım ıslakken taramadan önce kullandım sonra taradım. Açıcılık da sağlıyor saçlara ,daha sonra saçlarımı herzamanki gibi kuruttum isterseniz kuru olarak da kullanabilirsiniz ama ben genelde şekillendiricileri bu şekilde kullanıyorum.

Öncelikle şunları söylemeliyim benim saçlarım kıvırcık-dalgalı arasında ve kuru yapıda o yüzden şekillendiricilerde;

1- Saçlarımı kurutmaması 
2- Hacim vermesi ( bonus gibiyim zaten ama olsun :D)
3- Yumuşak olması
4- Yapış yapış olmaması
5- Buklelerimi belirginleştirmesi 
6-Elektiriklenmeyi önlemesi, istediğim özelliklerdir.


Peki bu ürün bunları karşıladı mı?
                                    
1-Bukleleri çok güzel belirginleştiriyor 
2- Yapış yapış olmuyor
3- Elektriklenmeyi kısmen önlüyor

Şimdi gelelim sevmediğim özelliklerine 
1- Zaten kuru olan saçlarım hem çok sert hemde saç uçlarım kuru böyle çıtır çıtır oldu :( 
2- Saçlar daha çok birbirine yapışık ve hacimsiz oldu 


Çok net olmasada gördüğünüz gibi çalı çırpı gibi oldu saçlarım :D ama saçlarınız kuru değilse çok memnun kalırsınız..


Yani genel olarak ben pek beğenmedim, ben daha yumuşak ve hacimli saçlardan hoşlanıyorum ama hafif dalgalı veya düz saçlarınızı buklelendireceğini düşünüyorum.

Ürünün deneme boyu 75ml  14-16tl arası bir fiyata satılıyor Watsonslarda,

Tam boy 200ml  34tl



Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.