Yardım...

Merhabalar, blogumun izleyici kısmında maalesef şöyle bir yazı çıkıyor;

''Maalesef...
Bu gadget hatalı olarak yapılandırıldı. Web yöneticileri için ipucu: Lütfen "Friend Connect Ayarları - Ana Sayfa URL'si"nin bu sitenin URL'siyle eşleştiğinden emin olun.''

Ben çözüm için denilenleri yapmaya çalıştım maalesef bir çare bulamadım, tam olarak denen yeri dahi bulamadım, şablonu değiştim cık hala aynı sorun devam ediyor, blogun bu tarz özelliklerinden anlayan varsa ve bana yardımcı olursa çok sevinirim, mail adresim; makyaj7-24@hotmail.com.

Şimdiden çok teşekkür ederim.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.