Bana Dair/ Bursa - Geçen Hafta Hayatımda Neler Oldu?


Bugün farklı bir yazı olacak , blogumda bana dair hayatıma dair hiçbirşey olmadığı farkettim ve biraz bilgi vereyim istedim :) 

Ben İzmirliyim fakat yaklaşık 4 senedir Bursada yaşıyorum. Bursada Uludağ Üniversitesi Ziraat Mühendisliği 4.Sınıf öğrencisiyim. 

Yani bu dönem okulumdaki son dönemim :)

Dönem arası tatilimden, İzmirden Bursaya dönerken 17 yıllık arkadaşım Yelizle birlikte döndüm. Bir hafta boyunca Bursayı gezdirmeye çalıştım :) 

    

Fotoğraflar tamamen doğal, çünkü çekerken bloga koymak gibi bir niyetim yoktu sonradan böyle bir yazı hazırlamaya karar verdim :) 


Bu fotoğraf okulumuzun ilk gününden, son dönemimiz olduğu için bu anı unutulmaz kılmak istedik. Canımcım sınıf arkadaşım Ezgi ile birlikte.

 Tüm hafta gece gündüz gezmeme rağmen 8.45 teki derslerimi bile kaçırmadım kendimi tebrik ediyorum :)))


İnstagramda hergün ojemi paylaşıyorum takipte kalın ;) @makyajbox 


Yemeğimizi Görüklede Pia kafede yedik.

Bursalılar bilir üniversite öğrencileri kampüsün yakınındaki Görükle yerleşkesinde kalırlar. Görükle bir öğrenci köyüdür. Yaşlı ve çocuk pek göremezsiniz, genelde heryer öğrencidir. Oldukca kalabalık ve herşey öğrencilere yöneliktir.

.


Gecenin devamında Hayal Kahvesinde idik. Tango gecesi vardı Tango ,Salsa, Baçata harikaydııı :) Sahneye atlayıp dans edesim geldi :D Kesinlikle düğününüzden önce Tango öğrenip düğününüzde dans etmelisiniz... Aşkın dansı o geceye yakışacaktır..


Ertesi gün Bursa merkeze gittik. Heykel, Ulucami ,Uzun Çarşı , Zafer Plaza ve Kozahanı gezdikk.


Günün makyajı bu şekildeydi.


Kozahan!


Bursaya misafir gelirse ne yediriliiir? İskender kebap :)) Ama bence İzmirdekilerden hiçbir farkı yok :D




Hep dışarda yedik diye yemek yapamıyorum sanmayın bakışı  :P 


O kadar gezmenin arasında Tiramisu bile yaptıkk :)) Harika oldu ve çok pratik, hala denemediyseniz denemelisiniz..


Güzel arkadaşıma yaptığım makyaj. Zaten bu gözlere ne yapsam yakışırdı harika oldu ben bile gözlerimi ondan alamadım :)) Siz nasıl buldunuz?? 


Eh Görükleye gelinir de Ada Kahvesinde  okey oynamadan gidilmez dedim ve dörtlüyü tamamladık..


En eğlenceli kısmı ise konuşmaktan oynayamamamızdı. Anladım ki okey oynarken en az bir erkek olmalıymış yoksa dır dır konuşmaktan oynanmıyor ayol :D 
Bugün Cumalıkızık günüüü :)) Hava harikaydı bizde hemen bahar havasına büründük :) 


Cumalıkızık yıllar önce yayınlanan Kınalıkar dizisinin çekildiği köy. Oldukça meşhur özellikle köy kahvaltısı bir harika. Bursaya gelirseniz mutlaka bir uğrayın. 

Bizde Kınalıkarın çekildiği konakta kahvaltımızı yaptık birsürü ünlünün fotoğrafı vardı onları da inceledik..


Dar sokakları taş yolları eski evler aynı İzmir Şirinceye benziyor. Tüm sokakları arşınladık.




Bedük konseriiii!!! Trio da açılan 22.02 muhteşem konserlere imza atıyor. Biz çok eğlendik..

Trio 22.02 'de ;

26 şubatta 60's,70's,80's,90's,00's Nostalji Gecesi,

28 şubat Leman Sam,

1 Martta ise Emre Aydın var.


Uludağa çıkmak istiyorduk fakat havalar çok sıcak gittiği için dağda kar yoktu bizde buz pateni yapalım bari dedik :D Fsm deki Buzzpark ta kahvaltı ve buzzpateni yaptık :) Daha önce gitmediyseniz muhteşem açıkbüfe kahvaltısı var eğer Bursada yaşıyorsanız mutlaka bir gidin derim. Ben tıkınmaktan o kısmı fotoğraflayamamışım :D


Daha önce hiç buz pateni yapmamıştık ama  kısa sürede iyi sayılacak derecede öğrendik :)) 






Son olarak da Herkül filmine giderek haftayı sonlandırdık.Film 3 boyutluydu yazıları okumak zor oluyor ama bence film güzeldi izlemeye değer olduğunu düşünüyorum. 

Harika bir haftaydı dolu dolu geçti,canım arkadaşıma da teşekür ediyorum yanıma geldiği için..

Umarım sıkılmamışsınızdır ben yaşarken de yazarken de çok keyif aldım. 

Bana ve Bursaya dair de sizi bilgilendiren bir yazı olduğunu düşünüyorum..

Kendinize çok iyi bakın,

Sevgiler.



Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.