Bitenler Kulübü #39

bitenler-kulubu


Bitenlerimi bir kulüpte toplayarak veda ettiğim Bitenler Kulübü 'mün 39. seferki konukları sıra ile şu şekilde ;



1- Nuxe Body Gel Douche Fondant - Rahatlatıcı Duş Jeli : O kadar memnun kaldım ki, kesinlikle en iyi duş jellerim arasına girdi. Benim bu zamana kadar kullandığım en memnun kaldığım duş jeli daha önce Saru Organik 'ten aldığımdı. Nuxe içeriği o kadar da iyi değil ama özellikle kokusu bana nefis geldi. Adi parfüm kokuları gibi değil. Temizlerken hem ferahlatıcı hem kendinizi iyi hissettiren  banyo ürünlerini seviyorsanız eminim ki hayır diyemeyeceksiniz. Ertesi sabah bile duş jelini hissedebiliyorsunuz. Teninizde sizi bırakmayan o hafif kokusuyla birlikte temizlik hissini gün boyu yaşatıyor. Kesinlikle ve kesinlikle gönül rahatlığıyla öneririm. Kozmopoli.Com 'dan uygun fiyatıyla bulabilirsiniz.



bitenler-kulubu-biteneler-cope-gidenler


2- Biotherm Aquasource Biosensitive Rich Nemlendirici Krem :  Bu krem, kış zamanı yoğun soğuklarda kullandığım bir krem. İlk yazısını da 2012 Şubat ayında yazmıştım (bknz : Biotherm Aquasource Biosensitive Rich) O zamandan bu zamana sanıyorum ki 4-5 tüp bitirdim. Genel olarak Biotherm ürünlerini seviyorum. Net olarak şunu söyleyebilirim ki, bu kremi kullanmaya başladıktan sonra herkes cildime ne yaptığımı sordu. Çok ilginç şekilde cildime övgü aldığım dönemlerde tek kullandığım Biotherm idi. Neme çok ihtiyaç duyduğum ayaz kış zamanlarının en iyi cilt dostu oldu adeta. Kuru ciltli iseniz her mevsim edinmenizi, benim gibi karma ciltli olup kışın kuruluk oranınız daha fazla ise iyi bir kış bakım kremi olarak not etmenizi öneririm.


3- Vichy Aqualia Thermal Light Nemlendirici Krem : Dönüşümlü olarak kullandığım kremlerden birisi de Vichy 'nin bu normal ve karma ciltlere hitap ettiği nemlendirici kremiydi. İlk sevgimi Vichy Makyaj Çıkarıcı ile kazanan Vichy, bakım ürünlerini kullandıkça giderek ilgimi daha çok cezbediyor. Bu nemlendirici krem hakkında daha fazlasını yazdığım Vichy Aqualia Thermal Light Nemlendirici yazıma bakabilirsiniz.


4- EOS Lip Balm Strawberry Sorbet : Fanatik EOS 'culardan değilim. Bana göre EOS öyle dünya şahanesi bir dudak koruyucusu (lipbalm) değil ancak fena şirin. Üst yüzeyinin bombeliği bitti, içinde daha fazla olmasına rağmen kullanılamaz hale geldi. Ben de merak ettim alt kısmında ne var diye, meğer ızgaralı bir yapısı varmış. Hayatımın lipbalmı asla değil ama şirin görüntüsüne kapıldığım bir an yenileyebilirim.


5- LCN Olive Hand Lotion - Zeytinli El Kremi : Bu Vanilya Club Aralık Kutusu 'ndan çıkmıştı. (Konu linki şurada) Minicik deneme boyu olmasına rağmen yoğun bakım sağlayan yapısı, 4-5 kullanım sundu. Bayıldım ve tam boyunu almak üzere not ettim. Hem kokusu çok hoşuma gitti, hem de etkisi.



Biten ürünlerim şimdilik bu kadar, darısı bitmek bilmeyen kozmiklere.


Paylaş
, , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.