Deborah CC Cream 8 in 1

Merhaba.

Pata krem tarzındaki ürünlere eskiden korkarak yaklaşırdım ama yaz aylarında bayılarak kullandığım Bioderma'nın bu tarzdaki fondöteni tüm önyargılarımı yıkmaya yetti.

Deborah'ın çıkardığı bu Cc kremi de yorum yapabilecek kadar kullandım.

Öncellikle Cc nedir? Colour Correcting yani cildinizdeki renk eşitsizliklerini yok ederek sağlıklı bir görünüm vermesi.

Ürünü ilk gördüğümde bana oldukça koyu geleceğini düşünmüştüm ki tahmin ettiğim kadar koyu gelmedi.




Deborah'ın bu Cc krem ile ilgili vaatleri neler önce onlara bakalım;

·         CC Krem, cildi besleyerek pürüzsüzleştiriyor.
·         İçeriğinde ki Soft Focus pudra, kusurların görünümünü minimize ediyor.
·         Mikronize partiküller yağlanmanın neden olduğu parlamayı ortadan kaldırıyor.
·         İçeriğindeki Hiyalüronikasit nem ve dolgu etkisiyle ciltte nazik bir lifting sağlıyor.
·         A, C ve E Vitaminlerinin karışımı, Omega 3/Omega 6 bakımından zengin yabangülü yağı sayesinde cildi besliyor ve antioksidan etki sağlıyor.
·         Jojoba, Ayçiçeği ve Mimoza’dan elde edilen balmumuyla yumuşaklık ve koruma; filmojenik polimerlerle uzun sureli performans sağlıyor.
 
 


Gelelim benim görüşlerime;

*Cildimde çok fazla renk eşitsizliği yok sadece göz altlarım yüzümden biraz daha koyu, onun dışında ürünü uyguladığımda tüm cildim aynı tonlarda oldu.

*Ürünle beraber içerisinde uygulama amaçlı bir sünger geliyor, bu sünger zor zamanlarda kurtarıcı olacaktır, ben daha çok Sephora'nın fırçasıyla uygulamayı sevdim.

*Kuru bir cildim var hele son zamanlarda yer yer kuruluktan soyulmalar ve çatlamalar meydana geliyor, içeriğindeki matlaştırıcı özelliğinden dolayı eğer öncesinde nemlendirici krem kullanmazsam cildimde bazı yerler ''patchy'' duruyor ( Türkçesi yamalı olsa da siz ne olduğunu anladınız).Eğer kuru bir cildiniz yoksa muhtemelen siz seveceksiniz, dediğim gibi kuru ciltler bu sorunu da nemlendiriciler sayesinde çözebilirler.Cildimin şu kış aylarında soyulmadığı günlerde ise verdiği nem bana yetti.


* İçeriğinde soft pudra bulunmakta; ben bu cc kremle hiç pudra kullanma ihtiyacı duymadım kaldı ki zaten kırk yılda bir eğer özel bir günse pudra kullandığımdan benim için değişen bir şey olmadı, karma ya da yağlıya dönük ciltler içinse bu özelliğinin bir artı olduğunu düşünüyorum.


*Kalıcılık açısından gayet sevdim, ben makyajımı ''mecburen'' sabah beş buçuk gibi yapıyorum ve yine akşam beş buçuk gibi siliyorum, buna rağmen kullandığım süre boyunca bu konuda hiç bir sorun yaşamadım.

*Ürünün spf20 içermesi benim gibi makyaj altından cildine güneş kremi uygulamaktan nefret edenler için biçilmiş kaftan.

Swatchu;


Sevgiler.

*Ürün firma tarafından deneyimlemem ve blogumda paylaşmam üzere gönderilmiştir, yorumlarım artısı ve eksisiyle objektiftir, tekrardan teşekkür ediyorum.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.