Flormar 4'lü Far Paleti ( Quartet Eye Shadow)


Merhabalarr :) 

Öncelikle biraz açıklama yapmak istiyorum. Şu anda İzmirde dönem arası tatilinde olduğum için biraz internet sıkıntısı çekiyorum. Bursadaki evimde internet var fakat İzmirde yok :/ Ipadimdeki interneti de adeta yedim bitirdim :D kaldım mı el elde baş başta :D Video izlemeden duramadım napiiim :))

Neyse bazı günler yazı yazamamamın sebebi budur. Geçelim 4'lü farımıza..


Günlük makyajımda en sık kullandığım renk tonları bu far paletinde toplanmışş :) Sizinde günlük makyajınızda rahatlıkla kullanabileceğiniz renkler mevcut.


Renklerin hepsi ışıltılı ama öyle iri sim parçacıkları yok benim en çok hoşuma giden ışıltı şekli budur :) 


Bir dokunuşta farların pigmentasyon kalitesini görüyorsunuz. Hafif bir tozuma var ama aşırı değil.

Ben renklerine bayıldım. Ortaki ikisi birbirine yakın renkler olsada geçiş yaparken çok kullanışlı oluyor.

İlk renki göz pınarlarımı aydınlatmak için, ikinci ve üçüncüyü gölge yapmak için en koyu rengi de gözümün sonuna gölgemi koyulaştırmak için kullanıyorum.

Son olarakta instagramda paylaştığım bu far paletiyle yaptığım makyajı ekliyorum..



Ürün 12 gr Flormarın sitesinde 15,25tl,

Siz nasıl buldunuz? 

Yorumlarınızı bekliyorumm...



Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.