Flormar - Yılbaşı Paketi

Merhabalar.

Flormar'dan yılbaşı için gelen sürpriz pakette sıra, yılbaşımızı bu tarz paketlerle kutlamaları gerçekten büyük bir incelik, ben kendi adıma çok teşekkür ediyorum.

Sürpriz paketimizde Mirror ojelerden ağzımızı tatlandıracak çikolatalara, benim şuan fırçalık olarak kullandığım tatlı bir kalemliğe, yılbaşı konseptine uyacak kırmızı ruja, yine yılbaşı ve özel günler için oluşturulmuş shimmering body lotiona (parıltılı losyon) kadar her şey vardı.

Hediyelerin topluca fotoğrafı;



Kırmıız ruj;


Çikolatalar:)


Shimmering lotion;


Çok iyi yakalayamadım belki ama losyonu çok az elime uyguladığımda;


Ve Mirror ojeler;










Sizi hiç birşeye benzemeyen tırnaklarımla boğmamak adına takma tırnaklarda swatchları;


Flormar Türkiye'ye bu şahane ve ince hareketi için teşekkür eder, herkese iyi akşamlar dilerim.

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.