Loreal Perfect Clean Köpük Krem ( Kuru ve Hassas Ciltler)


Kışları kuru bir cildim var, kuru ciltler için olduğunu görünce aldığım bir ürün karşınızda :)

Almamın sebeplerinden biri de üzerinde bulunan yıkama pedidir itiraf ediyorum :)))

Yukarısındaki yuvarlak yerinde arkaya doğru geçmiş şekilde bir yıkama pedi bulunuyor. 

 


 

Görünce acaba sert midir çizer mi yüzümü acıtır mı düşünüyorsanııızz ben söyliyim hiiç acıtmıyor,çizmiyor, tahriş etmiyor.

Yumuşak küçük küçük silikon dikey uzantılar var. (Fırça desem değil kıl desem değil görüyorsunuz işte :D)


Ambalajına geçiyor olması artı bir avantaj kaybolmuyor kirlenmiyor. Ayrıca arkasında gördüğünüz vakum gibi olan kısmı da fayans veya duşakabin gibi yerlere yapışmasını sağlıyor. İsterseniz duşta veya lavabonuzun yanında da rahatlıkla tutabilirsiniz.

Yıkama pediniz üzerine çok az bir miktar alıp ıslak yüzünüze uyguluyorsunuz, çok bastırmanıza gerek yok.


Ürünün yapısı köpük değilde daha çok kremsi yapıda. Hassas ve kuru ciltlere uygun.

Gelelim benim yorumlarıma; 

-Cildimi gerçekten yumuşacık yaptı. 
-Gerilme ve kuruluk hissi hiç olmadı.
-Gerçekten kuru ciltlere yönelik bir ürün olduğunu düşünüyorum.
-Makyaj temizleyiciyle temizledikten sonra bu ürünle yıkadığınızda pedde kalan artıkları görebiliyorsunuz.

-Tek beğenmediğim yönü biraz zor yıkanıyor olması, küçücük bir miktarı bile yetiyor ama ciltten arındırmam biraz uzun sürüyor.

-Hatta bazen yıkadıktan sonra yüzümü toniklerken pamuğun köpürğünü gördüğümde pek hoşuma gitmedi açıkcası eğer uğraşırım yeterki yumuşacık cildim olsun diyorsanız tam size göre kesinlikle :)

Ürün 150 ml uzun süre bitmez bence,

Fiyatı 10-16 tl arasında değişiyor.














Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.