Maybelline Diamond Glow - Coral Drama

Merhabalar.

Şu sıralar far kullanma aşkıyla yanıp tutuşuyorum desem yeridir, son beş altı aydır hiç far kullanmadım, sabahları üşenmem bunun nedeni tabi ki, hep eyeliner çektim ve öyle gittim işe, sanırım smokey makyajı özledim.

Farlarda en sevdiğim tonlar şeftalilik içeren ışıltılı pembe, bakıra çalan kırmızı alttonlu kahverengiler ve direk şeftali renkleri, aklımda iç çekerek baktığım sürüyle Mac farı var ama bildiğiniz üzere fiyatları hemen alınacak tarzda olmadığından bunun için önce baya çalışmam lazım:)

Yukarıda söylediğim tarzda renkleri Maybelline'n Diamond Glow serisinde buldum, dört renk içeren bu minik paletin adı Coral Drama.



Gördüğünüz üzere ilk renk kahverengi, ikinci renk rosegold diyebileceğimiz pembe, üçüncüsü fotoğraflarda çok da belli olmasa da mercanımsı şeftalimsi bir renk ve son renk ise kırık bir beyaz.



*Bu dörtlü de kırık beyaz dışında tüm farların rengini vermesine bayıldım, pigmentasyon gerçekten iyi, aslında kırık beyaz da rengini veriyor ama gözde pek canlı durmuyor.

*Kalıcılık far bazı kullanmadan 4 saate kadar çıkıyor, buarada kalıcılık derken far asla yok olmuyor sadece verdiği o canlı renk azalıyor.

*Parmaklarımda ne kadar yoğun olduğunu göreceksiniz lakin göze uygulamada ben iki kat geçiyorum böylece daha canlı duruyor.
 
*Farların uygulaması kolay fakat yapı olarak The Balm farlarından bir tık aşağıda olduğunu eklemem lazım.


Her ne kadar sürüyle fotoğraf çeksem de swatchlarda çok da belli olmadı ışıltılar ama inanın içerdiği ışıltı ve canlılık bu fotoğraftan fazla.


Bu minik paleti Gratisten 22.90'a aldım, bu tarz renkleri sevenlere tavsiye ederim.

Ayrıca bu tarz renklere benzeyen farlarla başlamak istiyorum Mac farlardan almaya, benim aklımda bunlara benzeyen sanırım Expensive pink, Nylon (sarı alttonluymuş evet) Mulch var tabi o coralımsı şeftalimsi rengi bulamadım, önerilerinize açığım:)

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.