Maybelline The Falsies Volum Express Mascara

Çok yazı okudum bu ürünle ilgili bir çoğu da olumluydu, akma yapmadığı ve güzel uzattığını okumuştum. 

Bir denemek istedim, zaten rimeller en çabuk biten veya kuruyan ürünlerden. 

Şöyle bir bakalım maskaramıza; 


Yassı kaşık şeklinde bir fırçası var. 

Kirpiklere kanat etkisi yapmayı vaat ediyor.

İlk önce dışbükey yassı olan tarafı sonra da düz kısmı kullanılması öneriliyor.

Sürümü diğer rimellere göre biraz daha farklı geliyor ama sonra alışıyorsunuz. Uzatma ve volüm vaat ediyor. 


Kirpiklerimde duruşu ise bu şekilde. Sizce nasıll? 

(-)Benim kirpiklerimde uzatma yapmadı ve çok hacimsiz durdu. 
(-)Göz altlarıma dökülme yaptı!!  2-3 saat sonra göz altlarınız hep siyah siyah oluyor. (Yapmadığını duydugum için almıştım!? )

(-) Kirpiklerimde rimelden ağırlık hissetmeyen biri olarak ilk defa ağırlık hissettim.

(-) 1 buçuk ay olmadan rimel resmen kurudu! Acaba açıldı mı ki diye tereddüt ettim ve instagramda paylaştım gelen çoğu yorum da çabuk kuruduğu yönündeydi. Demekki sorun birtek bende değilmiş. 

(+) Tek artı yönü temizlenmesinin kolay olması bence :))

Genel olarak ben pek beğenmedim.. Maybelline rimellerini seviyorum ama cıkk bunu sevmedim. Hiç memnun kalmadığım bir rimel oldu. 

Birdaha alacağımı sanmıyorum... Tavsiye de etmiyorum :/  

Tabikide karar sizin,kendinize iyi bakın..

Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.