Oriflame Sevgililer Günü Paketi ♥

Oriflame'nin özenle hazırlanmış,ambalajındaki tüm detayları mutluluk veren Sevgililer günü paketi elime ulaştı.
İlk olarak puantiyeli kutusu ''Günün Ojesine'' ilham kaynağı oldu. 


Kutuyu açtığımda herbiri renkli kağıtlara sarılmış ve üzerinde aşka dair sözler bulunan sevimli kartlar iliştirilmiş  ürünler karşılaştım.Böylesi güzel bir sunum için tebrikler Oriflame !


Renkli kağıtları açtıkça yeni deneyimler yaşayacağım için sevindim.Alt resimdeki paketin içinde Tender Care Balm var :))


Oriflame Tender Care Balm'ın daha önce Vanilya ve Hindistan cevizlisini kullanmıştım.Bu ay yeni çıkan Üzümlüsünü yazmaya hazırlarken Bademlisi ekibe katıldı.Çok yakında paylaşacağım iki Tender Care var anlayacağınız...


Giordani Gold Jewel serisinden Eternal Red rengi.Yakında denenmeyi bekliyor.


I Love You El Kremi Blog çekilişimde de var.Hyper Strech XL Maskara ise hiç bilmediğim bir üründü.Bugün bir kez denedim ancak paylaşabileceğim net bir görüş oluşturamadım henüz.

Sizinde bu ürünlerden merak ettikleriniz varsa yorum olarak yazabilirsiniz.Yazı önceliğini onlara verebilirim.

Sevgi dolu günler
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.