Renkli Tırtıl İzle Ney Lan

nabion genç;
Bu gün canım çok sıkılıyor öyle sıkılıyor ki google da kendi  nickimi aratacak kadar sıkılıyorum...Aratmasaydım keşke canım iyice sıkıldı  :) O kadar yazı yazıyorum post kasıyorum bloguma sadece  dizi tavsiyelerim gözde gidiyor bu durum beni biraz üzdü ve güldürdü :D

 Abi herşeyi anladımda  renkli tırtıl izle nedir  ALLAH aşkına bunu biriniz açıklayın kim bu şekilde arattı beni :D

Neyse kasvetli havayı bozmayım ilk gördügümde  çok çok üzüldüm  tek tavsiyelerim için mi  bu blogum ayakta bilemedim  demekki diger postlarım hiç bir işe yaramıyor :( 
devamında sadece tavsiye konularım googlede çıkınca iyice bir üzüldüm  :( Tek tavsiye konularımın  öncelikli olması büyük bir hayal kırıklıgı yarattı ...


Neyse hiç önemli değil  eger istediginiz  tavsiye konusuysa devamını getitiririm ben  hiç sorun değil  hepinizi seviyorum ve daha fazla tavsiye konularıyla  karşınızda olcam öpüldünüz :*


 :D 


Paylaş

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.