Rımmel London Bronzer Compact Powder ( Sun Shimmer )


Bir ürün alıp 3 şekilde kullanmak ister misiniz? Benim çok yönlü kullandığım bronzer'ım karşınızda. Ben bu ürünü Allık,Kontür ve göz makyajımda gölge yapmak için kullanıyorum.

Hatta bazen abartıp yazın pudra olarak kullanıyorum :D Zaten esmer olduğum için yazında iyice bronzlaşınca hemen hemen cilt tonuma eşit oluyor. Etti mi size dört :)))


Hafif bir turunculuk içeriyor. Bendeki rengi Medium Matte. Üzerindeki bu yazıyı görene kadar renk skalası olduğunu bilmiyordum. Bir ton koyusunu alabilirmişim. 

Adından da anlaşıldığı gibi tamamen mat. En sevdiğim yönlerinden biri de bu.


Pigmentasyonu çok iyi değil ama ben bu özelliğini severek kullanıyorum. Çünkü kontür yaparken kirli gibi bir görüntü oluşturmuyor. Acemiler için bile kolay ve doğal bir uygulama imkanı sağlıyor.

Allık olarak benim yüzüme çok yakıştırdığım tonlardan. 

Eğer aceleniz varsa tek ürünle yüz ve göz makyajınızı yapabilirsiniz..

Yazın aldığım için fiyatını tam hatırlamıyorum. Ama en fazla 12-15tl arasında bir fiyatı vardır.



Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.