Rımmel London Match Perfectıon Concealer&Hıghlıghter (Kapatıcı ve Aydınlatıcı)



Merhabalaaar :) 

Bugün benim çeşiit çeşiiit kapatıcılarımdan birini inceleyeceğiz..

Ben bu ürünü alırken kapatıcılığının çok fazla olmadığını biliyordum. Ama indirimde %50 olunca ve aydınlatıcı olarak kullanıldığını bildiğim için almak istediiiim :)  


Fotoğrafta da gördüğünüz gibi fırçalı bir ucu var. Uygulama açısından bir kolaylık sağlamıyor. 


Benim göz altlarım oldukca koyu renkteler mor değil koyu kahverengi. Daha önceki yazılarımı okuyanlar fotoğraflardan görmüşlerdir. 


Bendeki en koyu rengi olan 030 Classic Beıge ama yine de açık bir ton bana göre.  Zaten üç renk tonu var, çok fazla renk skalası bulunmuyor. 


Dağıtıldığında gördüğünüz gibi çok kapatıcılık sağlayan bir ürün değil. Fakat göz altlarında sorun olmayan aydınlık görünüm isteyenler için ideal bir kapatıcı.


Şimdi gelelim yorumlarımaa; 

(+) Aydınlatıcı olarak başarılı bir ürün içinde sim ve parıltılar bulunmuyor günlük istediğiniz gibi kullanabilirsiniz. 

(-) Kapatıcılığı oldukca az bu yüzden de yoğun kapatıcılık isteyenlerin pek hoşuna gitmeyebilir.

(-) Çizgilere dolma yapıyor. 

(-) Uzun süre kalıcı değil max 2 saat bence. 

Tüm bunlara rağmen fiyatına göre oldukca güzel bir ürün. İlk başlarda kapatıcılığı az olduğu için bir kenara atmıştım daha sonra correctorlarımın üzerine kullandığımda elde ettiğim aydınlık görüntüyü çok beğendim ve baya kullandım.

Ürün 7ml ve fiyatı 13-14tl arasında ben %50 indirimle 6-7 tl gibi bir fiyata almıştım.

Watsonslarda bulabilirsiniz. 



Sevgiler.



Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.