Sephora Oje # Purple Jewelry

Bugün Sephora'nın harika ötesi bir Flakey ojesinden bahsetmek istiyorum.Markanın ojelerinin konulduğu bir sepeti karıştırırken iki güzel oje bulup hemen aldım.Zaten ne zamandır bu renk bir flakey istiyorken uygun fiyatlı  bu ojeyi bulmam çok iyi oldu.

 Golden Rose Rich Color 114 üzerine uyguladığım ojede sarı,yeşil,bronz renklerini görmek mümkün.Işıkla beraber renk değişimleri çok kolay izlenebiliyor.Ayrıca sürülmesi de bir o kadar kolay.Parçacıkların eşit ve yoğun bir şekilde dağıldığını resimde görebilirsiniz.




Bunun gibi flakey ojelerden hoşlanıyorsanız Sephora ojelere göz atmanızı tavsiye ederim.Benim almış olduğum İstinyepark Sephora'da bolca vardı.

Sephora'nın bu ojesi ile ilgili kendi görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

♥ Mutlu Pazarlar ♥


Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.