Simli-Pullu ojeleri Kolay Çıkartma Yöntemi



Bu senenin modası biliyorsunuz ki allı pullu ojeler :) Harika duruyorlar dayanamayıp alıyoruz sürüyoruz.
 
İyi hoş sürüyoruz da  çıkartmakta çok zorlanıyoruz. Benim şahsen elim ağrıyordu çıkarıcam derken birde tırnaklarımıza zarar veriyoruz buda cabası.
 
Amaa artık bunlar geride kaldı çünkü çook kolay bir yöntem anlatıcam şimdi sizlere.. Kim bulmuş bu yöntemi bilmiyorum ben bi gün bunun bi kolayı yok mu arladaş derken internette buldum :) sizlerle de paylaşmak istedim.

Şimdi ihtiyacımız olanlara bakalım;


Zaten aseton ve pamuk normalde de mecburi :) sadece alimünyum folyo ekleniyor. 

Şimdi aşamalara geçiyoruz; 
1-Bir parmağınızın üzerini kapatacak kadar pamuk alıp bolca aseton döküyoruz.

2-Aseton döktüğümüz pamuğu tırnağımızın üzerine koyuyoruz.



3- Küçük kare olarak kestiğimiz alüminyum folyoyu parmağımıza sarıyoruz. 

4-Buraya kadarki işlemlerin hepsini tüm parmaklarımıza yapıyoruz ve yaklaşık 5 dk bekliyoruz. 



5-Sonra sadece çekme hareketi yaparak tırnağımda kalan ojeyi görüyorsunuz. Geri kalanı da yumuşadığı için çok kolay çıkıyor, temiz bir pamuğa döktüğümüz asetonla geri kalanını da hemen siliyoruz. 

6- Burda da ojenin nasıl kalıp gibi pamukta kaldığını görüyorsunuz.İnanın anlatıldığı kadar bile uzun sürmüyor bu işlem.

Bekleme sırasında çayınızı kahvenizi yudumlayabilirsiniz :) 






Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.