Sık Kullanılanlar ❀ Favoriler ❤

Merhabalar, yazılması gereken bir sürü yazı olmasına rağmen benim canım -sık kullanılanlar ve favorileri- yazmak istedi.Bazı ürünleri unutmuş gitmişim, kullanabilmek adına görünebilir bir yere çıkardım ve onları 2 haftadır düzenli olarak kullanıyorum, bazı ürünleri ise gerçekten takıntı yapacak kadar çok sevmişim ki asla vazgeçemiyorum.

Fırçalar;

45 numaralı Sephora fırçasını pigmentasyon olarak abartı olmayan allıkları uygulama işinde çok seviyorum.

Mac 163'ü aldığım bir günden beri her sabah kontur için kullandım, gerçekten çok başarılı.

R.Techniques Buffing Brush'a alışma süresindeyim, sanırım yoğun yapıdaki fondötenleri uygulamasını  Expert'ten daha çok sevdim ama illa bir fırça seçecek olsam o kesinlikle Expert Face Brush olurdu.

Mac 217 harika bir karıştırma fırçası, gerçekten uğraştırmadan kırışık bölgesine çok güzel uygulama yapıyor.

Şimdi gelelim bana bir kaç gün önce ulaşan fırçalardan ikisine, öncelikle şunu demem gerekir ki fırçalar hakkında kesin yorum yapmayacağım, sadece bir kaç gündür kullanıyorum ve sonuca bayıldım nidaları yapacağım:)

Mac 219 ve 263;

263 ile şuana kadar dört kere jel eyeliner uyguladım ve ilk kez eşit ve ciddi şekilde açılı linerlar oluşturabildim kaldı ki benim gibi beceriksiz için büyük bir olay bu...fırçayı gerçekten beğendim, ilerdeki günlerde aynı hislerde olmayı umut ediyorum.

269 ise zaten gelecek ay almayı planladığım kalem fırçaydı, ben bu fırçayı makyajımı tamamladıktan sonra gözlerimin altına far uygulamak için istiyordum, tek bir fırçaya 68 lira vermek yerine 5'li sete 75 lira vermek daha mantıklı geldi ve aldım, fırçaya geri dönecek olursak iki gündür bu fırçayı kullanmak için resmen far sürüyorum.


Gelelim allık, aydınlatıcı ve bronzer köşemize;

Exhibit-a istisnasız benim şuana kadar en sevdiğim allık gel gelelim bir köşeye atmış kullanmayı unutmuşum, şu sıralar gözümün önüne koydum, son bir kaç gündür makyajıma eşlik ediyor.

Nars paletinden dibi görünen Devotee aydınlatıcıyı hala inatla kullanıyorum, bunun nedeni kesinlikle çok beğenmem keza aynı şekilde dibini görmeme az kalan Laguna da var, ona ara verip yine bir köşede unuttuğum NYX Taupe'a yer vermeye çalıştım.


Göz ürünleri;

Mac'ten tamamladığım 4'lü palette şüphesiz Club'a aşığım, hatta Club'la yaptığım makyajları yine Mac'ten Teal pigmenti ile tamamladım.

Alix Avien eyelinerı ne kadar çok sevdiğimi söylemiştim, kalem eyeliner insanıysanız durmayın alın bu ürünü.

Rimmel London eyeliner elimde kalan tek jel yapıda ürün olduğundan bunu kullanıyorum, çok fazla sevmiyorum sadece bitirmek için kullanıyorum.

Yves Rocher Vertige  maskara ve Rimmel London Lash Accelerator, aslında Rimmel olan biteli çok oldu ama ben inatla Yves Rocher'in içinden ürünü alıp önce Lash Acc. ile sonrasında Vertige ile tamamlıyorum göz makyajımı.Amacım elimdeki maskaraları bitirmek, ondan sonra ilk alacağım kesinlikle yine Rimmel London olacak.


Fondötenler;

Ben her sabah makyajımda fondöten kullanıyorum, şu sıralar elimde üç adet olduğundan dönüşümlü olarak yer veriyorum hepsine;


Dudaklar;

Flormar'ın bu nude rujuyla daha yeni yazdığım bu pembe rujuna sık sık elim gidiyor, şahane matlık, şahane tonlar.

Balmi ise naneli aromasından ve bana yeten nemlendiriciliğinden ötürü bitirmek üzere olduğum bir lipbalm.


Geldik ojelere, son üç haftadır kullandıklarım;

 
Cilt;

Caudalie el ve tırnak kremi şahane kokusuyla beni benden alıyor.

Bioderma Sensibio H2O hakkında çok yorum yapmama gerek yok, çok fazla ürünü pamuğa almadıkça asla gözlerimi yakmıyor, severek kullanıyorum.

 Giorgio Armani - Si'yi yeniden çantama attım minicik olduğu için gün içerisinde parfüme ihtiyaç duyarsam imdadıma yetişiyor, belli ki baya duyuyorum çünkü bitmesine az kaldı:)

Jansen Sensitive Secrets'ı 2 haftadır kullanıyorum, olumsuz bir yanını görmedim, cildimdeki kuruluktan çatlamalar yok oldu, bununla mı alakalı emin değilim ama ilerleyen günlerde umarım bu ürün hakkında yorum yapacak kadar bilgi sahibi olacağım.


Kolyeler ve Bant;

Takıların somon rengi olanını Kotondan diğer ikisini ise  De Facto'dan almıştım, baya uzun süredir bunları severek kullanıyorum, bant abartısız 3 yıllık var, o yüzden nerden aldığımı hatırlayamıyorum.


Sevgiler.
Paylaş
, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.