The Balm Schwing Eyeliner

Dün biraz uyuşukluk yapıp yazımı yazamadım  :) Affınıza sığınarak yazıma başlıyorum..

Tipine bakıp ne olmuş bu eyelinera diyorsanız makyaj çantamda biraz hırpalanmış kendisi, yazıları biraz çıkmış kusura bakmayınız :)

Eyeliner çekemeyenler için ideal bir eyeliner olduğunu düşünüyorum. 

Sürümü jel eyelinerlara göre çok kolay olan "simsiyah" bir eyeliner!


Fırçası gördüğünüz gibi ince ve kalın eyeliner çekmeye müsait, ucu ne çok yumuşak ne de çok sert tam kararında.

Çok çabuk kuruyup sabitleniyor. Üzerinden elinizle sürtseniz dahi hiç bozulma olmuyor.


Ve çook uzun saatler geçse bile akmadan bozulmadan ve rengi silikleşmeden gözünüzde kalıyor ben bu ürünü iyiki almışım diyorum. 

Bu ürün için bir tek keşke suya karşı dayanıklı olsaymış dedim o zaman tadından yenmezdi :)

Gözleriniz yaşarıyorsa kuyruk kısmını pek aşağıda yapmamanızı tavsiye ederim yoksa hemen akabiliyor.

Çıkarması da çok kolay hiç uğraştırmadan çıkıyor.

Yaklaşık 2 aydır kullanıyorum şimdilik hiç kuruma belirtisi yok.

Fiyatı 22tl civarında olmalı.

Sizde simsiyah eyeliner seviyorsanız tavsiye ederim kızlarr... 





Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.