Toni&Guy Yeniden Yapılandırma Maskesi ( Reconstruction Mask) Ve Saç Şekillendirici




Hiiç aklımda yokken aldığım iki ürün karşınızda. 

Boynerde gezinirken bir saç uzmanı durdurdu beni. 
Saçlarım kıvırcık biliyorsunuz ve baya elektirikleniyor. 
Saç uzmanı da saçlarımın çok kuru olduğunu ve çok elektriklenmiş olduğunu söyledi ve bu iki ürünü önerdi. 

Biri yeniden yapılandıran onarıcı bir maske diğeri de nemlendirici özelliği olan bir saç şekillendirici. Ben deniz tuzu etkili olan şekillendiriciyi kullandığımı söylemiştim ve uzman benim için  tamamen yanlış bir ürün olduğunu söyledi çünkü zaten saçların kuru iyice kurutur demişti aynen de öyle oldu zaten o ürünle ilgili bir yazı yazmıştım merak ediyorsanız BURADA.

İlk önce maskeden başlayalım.. Bu maske için ölüyü diriltir diyorlar :) 



Ürünün özelliği: Nemlendirici formülü dipten uca saç tellerini onarır. Daha yumuşak ve parlak saçlar için yoğun onarım ve yapılandırma sağlar.

Benim saçlarımda çoğu maske hiçbir işe yaramıyor hem kalın telli hemde kuru olan saçlarımı nemlendiremiyor.

Ama ben bu ürünü sevdim arkadaş :) 

Benim o nemlenmeyen hiçbirşeyle yumuşamayan saçlarım yumuşacık oluyor ve gerçektn daha canlı gözüküyor.


Maskenin yapısı oldukça katı ters tuttuğunuzda bile hiç akma tepkisi göstermiyor siz düşünün :)

Yapısı katı olduğu için de kullan kullan bitmiyor çok az miktarı da yeterli geliyor. Benim saçlarımda bile bu etkiyi gösteren bir maske sizin saçlarınızda neler yapar bir düşünün, bence kesinlikle almalısınız bu ürünü.

Ürün 200ml.

Ben boynerden ikisini birlikte 55 tl ye almıştım.

Şu anda sadece maske boynerde 40tl  BURADA.





Ve geldik saç şekillendiricisine ilk dikkat çeken bir saç şekillendiricisi için değişik bir kapta tüp şeklinde bir kabı var. Ve bana göre küçük gözükmüştü açıkcası. Normalde almazdım ama hadi ikisini beraber kullanayım etkisini daha güzel test edebileyim diye düşündüm.

Ürünün özelliği: Saçlardaki kabarma ve elektriklenmeyi engellemek için özel olarak geliştirilmiş saç kremi, saçınızın nemini korur. Saçınızı yatıştırıp yumuşatarak kolay şekil almasını sağlar.

Ben saçlarımdaki elektriklenmeyi pek takmıyorum bonus gbi de geziyorum hoşuma gidiyor ama buklelerimin belirgin olması ve saçlarımın yumuşak olması en önem verdiğim konu. 

-Buklelerimi çok güzel belirginleştirdi ikisini birlikte kullandığım zamanlarda saçlarım yumuşacık oldu. Ben bu şekillendiriciyi aman bitmesin diye hergün kullanmadım.
- Saçlarımın daha düzgün olmasını önemsediğim zamanlarda kullandım. 
-Saçlarımın elektriklenmesini engelledi. 
-Ağırlaştırma yapmadı.

Genel olarak çok memnun kaldım ama miktarı çok az :( 

Normal fiyatı 30 tl ve 100ml 

Ben çok kullanmamama rağmen yarıdan az kaldı ve 30 tl çok pahalı ama bitince yine alırım, önemli zamanlarda kullanmak için.

Alıcaksanız ikisini birlikte alıp deneyin ama saçlarınız dalgalı veya kıvırcık değilse ve birini alacaksanız bence maskeyi alın :) 


Kremsi bir yapısı var ve ben bir seferde yaklaşık ceviz büyüklüğünde kullanıyorum :) 

Saçlarınıza iyi bakın hoşçakalıııın...




Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.