8 Mart 2014 Kadınlar Günü İndirimleri

Merhaba Kadınlar! 

Böyle önemli bir günde söyleyeceklerim o kadar çokki ama bir indirim yazısında bulunmalarını istemedim. Çok can sıkıcı konular olsada bugünün önemi büyük şu anda güzel yanlarını görelim.

Kendi değerinizi önce kendiniz bilin.

Güzelleşin!

Kendinizi ihmal etmeyin! 

Kendinize vücudunuza bakın!

Küçük şeylerden mutlu olun! 

Siz Kadınsınız! Doğuran! Büyüten! İyi günde kötü günde var olansınız! 

Kadınlar Gününüz Kutlu olsun...

Kadınlar Gününe önem veren çoğu firma kadınlar günü için indirimler yapmaya başladı benim araştırmalarım sonucunda bulduğum indirimleri toparlayarak sizinle paylaşmak istedim.

Watsons Kadınlar Gününü atlamadı ve Sevgililer gününe göre gayet güzel bir indirim yaptı.Aşağıda hangi ürünlerde ne oranda indirimler olduğunu görebiliyorsunuz...


Gratiste harika bir indirim yaparak The balm ürünlerinde herkesin beklediği %50'lik indirimi gerçekleştirdi. Şu an Bursada olduğum için ben değerlendiremiyorum fakat siz kaçırmayın :D


The Body Shop ise; Kadınlar Gününe özel Tüm makyaj malzemelerinde 3 Al 2 Öde fırsatı sunuyor...


Englısh Home'u seviyor musunuz bilmiyorum ama ben o mağazaya girdiğimde içime huzur doluyor :) Englısh Home da kadınları unutmamış ve çok bişey olmasada Masa örtülerinde %50 indirim fırsatı sunmuş..



Colinste Kadınlar Gününe özel 2. Üründe %50 indirim fırsatını kaçırmayın oldukca cazip ;)


Çoğu özel günde olduğu gibi Migros kadınları unutmadı! Herzaman harika indirimler yapıyor! 

Şu düşünceye bakar mısınız? 

Tüm çikolatalarda 3 Al 2 öde! Harikasın Migros gerçekten çok beğendim bu indirimi!
Herzamanki gibi cilt bakım ürünlerinde de %50 indirim bulunuyor..


Vee tüm Erkeklere iletmek istediğim bir İndirim! Yurtiçi Kargo bile ince düşünmüş nazik davranmış. 

Hediye yollayın ben kargo ücretinde indirim yapacağım demiş!! 

Tüm erkeklere duyurulur.




 Bir çicek,bir çikolata, bir sevgi sözcüğü, bize kadın olmanın güzelliğini hissettirebilecek içimizi ısıtacak   herşey kabulümüzdür.

Sevin.

Sevilin.

Sevgiyle Kalın...


Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.