Bitenler Kulübü #40

bitenler-kulubu-biten-kozmetik-urunleri
bitenler kulubu


Bitenlerimi bir kulüpte toplayarak veda ettiğim Bitenler Kulübü 'mün 40. seferki konukları sıra ile şu şekilde ;

Oksizinc Baby Çinko Krem : Ben çok öteden beridir çinko içerikli bebek kremlerini dirsek, kol, bacak kremi olarak kullanıyorum ve düzenli kullanımın da faydasını çok görüyorum. Dirsek kararmaları oldukça, bu şekilde çinkolu bebek kremlerini kullanmak benim için çözüm oluyor. Oksizinc markasının çinkolu kreminden uzun bir süredir memnunum. Asıl işlevi olan bebeklerin popolarını güzelleştirme durumunu yapıyor mu bilemem ama bacak (diz) ve kol (dirsek) kararmalarında bende işe yarıyor.


Avene Thermal Water : Avene termal sularımın mevsimini açmış bulunuyorum. Peşpeşe bitirmenin mutluluğunu da ayrı yaşıyorum. Avene Termal Suyu nedir diyenler daha detaylı yazıma göz atabilirler. Hatta Termal Su Nedir Ne İşe Yarar diyorsanız, bu konuyu ele aldığım diğer yazımdan faydalanarak öğrenebilirsiniz.



bitenler-kulubu
bitenler kulubu

Arm Hammer Beyazlatıcı Diş Macunu : Asıl kulandığım diş macunum Now Foods markasının. Bu macun vaadini yerine getiren nitelikte, dişleri beyazlatıyor. Ama başarısı, ne kadar beyazlatıcı etki almak istediğinizle çok alakalı. Benim dişlerimi daha da beyazlatma gibi bir hevesim yok. Çünkü düzenli diş fırçalamak ve sigara kullanmamak ister istemez dişleri beyazlatıyor. Bu da bana kâfi geliyor.





Biten ürünlerim şimdilik bu kadar, darısı bitmek bilmeyen kozmiklere.


Paylaş
, , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.