Dudak Bakımında En Popüler İsim: Blistex Medplus Lipbalm

blistex-medplus-lipbalm
blistex medplus lipbalm

Dudak Bakımında En Popüler İsim : Blistex Medplus Lipbalm
Blistex Medplus Lip Care



Blistex markasının MedPlus Lip Care dudak bakım kremi, kozmetik dünyasında bir hayli popüler, hatta en iyi yorumlara sahip ender lipbalmlardan birisi. Kullanıp da sevmeyeni şu ana kadar görmedim. Ben de bir Gratis Alışverişi sayesinde edinip, bir süredir de kullanmaya başladım. SPF15 güneş koruyucu özelliğe sahip olması, gece bakımı adına kullanılamaz hale getiriyor. Benim için bu lipbalmın tüm eksi ve artı yanlarını şu şekilde derledim :


blistex-dudak-bakimi-medplus-lipbalm
blistex medplus dudak bakımı lipbalm

Kullandığım süre boyunca diyebilirim ki, bu zamana kadar söylenen tüm övgüler boşuna değilmiş. Dudaklara iyi bir yumuşaklık veriyor, özellikle dudaklarda uzun süreli yumuşaklık isteyenlere istediğini verebilen güzellikte. Kış mevsiminde daha rahatlıkla kullanabilirsiniz ama özellikle fazla kuruyan dudaklara sahipseniz tüm mevsimlerde dudaklarınıza iyi bir arkadaş olacaktır. Koyu mavi bir plastik ambalajı var. Stick şeklinde bir lipbalm olmadığı için, direkt olarak parmakla kullanmak durumunda kalıyorsunuz, tabii bu da kullanım açısından pek hijyenik olduğu söylenemez. Eğer bu durum hoşunuza gitmiyorsa bir pamuklu çubuk yardımı ile de kullanabilirsiniz.





Blistex MedPlus Lipbalm 'da diğer dikkat çeken nokta ise verdiği yoğun ferahlık hissi. Sanki dudaklarınıza mentollü bir vazelin sürmüşsünüz gibi oldukça ferahlatıcı bir his bırakıyor. İçeriğinde Mentol 'den hariç Okaliptüs da bulunuyor. Ferahlatma gücünü buradan alıyor. Yoğun yapısı vazelini andırsa da normal bir vazelinden daha çabuk emilen türde olduğunu belirtmeliyim. Çünkü içerik olarak daha inceltilmiş.

blistex-medplus-lipbalm-kullananlar
blistex medplus lipbalm
Bu lipbalm kesinlikle iddialarını başaran güzellikte. Dudakları yumuşatıyor, ferahlatıyor ve bakım yapıyor. Benim için ise bu dudak bakım kreminin 2 eksi yanı da var. İlki çok yoğun yapıda olduğu için ruj öncesi kullanmak için ideal formda değil. İkinci eksi yanı ise tabii ki içeriği. İçerik olarak hoşlandığımı doğrusu söyleyemem.


Benim için günlük kullanımda sürekli yanımda taşıdığım ve olmazsa olmazım arasına giren bir lipbalm olmadı, çünkü dudaklarıma bakım amaçlı sürdüğüm bir lipbalmın daha iyi içerik olmasını yeğlerim. Ancak ben içeriklere sıkı sıkı bağlı değilim. Önemsiyorum ama merakıma yenilip farklı ürünleri de denemek istiyorum. Kötü bir ürün değil ama benim adıma günlük bakım için değil de dudaklarımın kuruluğuyla başa çıkamadığım veya mat rujları fazla kullandığım dönemlerin dudak bakımı adına kurtarıcı nitelikte bir ürün oldu.




Blistex MedPlus Lip Care fiyatı ise yanılmıyorsam 10 Lira civarındaydı. Pek çok yerde satılmakta. Eczanelerden, markaletlerden, Gratis'lerden, Watsons'lardan, Rossmann'lardan ve sayısız internet sitesinden rahatlıkla bulabilirsiniz.


Blistex MedPlus Lip Care içerik olarak ise şu şekilde : 

blistex-medplus-lipbalm-içerik-ingredients
blistex medplus lipbalm içerik ingredients
Paylaş
, , , , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.