Essence Color&Shine Eyeshadow Jungle Fever

Geçtiğimiz ay Sevgili Kübra'nın düzenlediği Kardelenblog buluşmasında çekilişle bir Essence paketi kazanmıştım.Color&Shine serisine ait  jungle Fever farda o paketin içindeydi.Bugün bu farla ilgili düşüncelerimi paylaşmak istiyorum.

 
İçinde üç farklı renk barındıran farı ister karıştırarak isterseniz renkleri tek tek alarak kullanabilirsiniz.Renkler karıştığında haki yeşil  elde ediyorsunuz.
Far ıslak-kuru kullanıma uygun.Elle dokunulduğunda oldukça pigmentli olan ürün fırçaya gelme konusunda o kadar istekli değil.Bu sebeple yoğun far uygulaması isteyenler için ıslak kullanım ya da sünger aplikatör öneriyorum.
Ben göz makyajımda fırça kullandım.Renkleri fotoğrafta tam yansıtamasamda fotoğraftaki renklere yakın bir renk elde ettim.
Farın fiyatını tam bilmemekle beraber 8-10 TL aralığında bir fiyata sahip olduğunu düşünüyorum.Ürünü merak ediyorsanız Gratis ve Rossmann Essence stantlarına göz atabilirsiniz.

Ürün için Sevgili Kübra'cığıma ve Essence Türkiye'ye teşekkürler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.